Vše kolem CVK karburátorů keihin

Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od rohlik » 25 čer 2012, 17:33

Němec píše:rohlik - přečetl jsem to třikrát ani napotřetí nevím, oč se jedná :) jakýkoliv díly u jakýhokoliv solidnějšího servisu s rejžema - co vím tak minimálně Kawa KLE 500 má stejnej karbec - oni totiž v servisech nechtějí vědět, co máš za karb, ale jakou motorku - proto jsem si musel najít rejži, která má karbec stejnej, by to servisák objednal.

Přikládám obrázek pro lepší pochopení, jsou to pozice 24 a 25. Jedná se o to že o-kroužek můžu koupit v každém obchodu s ložisky a podložku taky nabo ji udělat bez nějakého obědnávání a schánění , proto potřebuju ty rozměry.
Přílohy
karb 2.JPG
karb 2.JPG (31.63 KiB) Zobrazeno 9347 x

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od Němec » 24 čer 2012, 22:49

rohlik - přečetl jsem to třikrát ani napotřetí nevím, oč se jedná :) jakýkoliv díly u jakýhokoliv solidnějšího servisu s rejžema - co vím tak minimálně Kawa KLE 500 má stejnej karbec - oni totiž v servisech nechtějí vědět, co máš za karb, ale jakou motorku - proto jsem si musel najít rejži, která má karbec stejnej, by to servisák objednal.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od rohlik » 24 čer 2012, 19:25

Zdar, nevíte někdo rozměr o-kroužku a podložky pod něj na šroub co2 u karburátoru keihin, podložky jsem tam neměl vůbec a tím pádem jsou o-kroužky rozžvejkané a hrozně pomalu mě padají otáčky ( najspíš to tam přisává falešný vzduch, aspoň si to myslím).

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od Michal » 05 úno 2012, 13:40

Vypadá to, že už to těsní, alespoň prozatím.
Upnul jsem vatovou špejli na čištění uší do mikrovrtačky, nanesl na ni brusnou pastu na ventily a vyleštil dosedací plochu plovákového ventilu.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od Míra » 05 úno 2012, 01:33

s tímhle sem se setkal u jednoho auta - triumph spitfire. u jeho rovnotlaků byl problém s kuželkama co nesnášely líh v benzínu, po namočení se jejich těsnící plocha zkrabatila a tekly. stačila výměna za nový kuželky pro čínskýho skůtra (~200,-) kterejm líh nevadil.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od Michal » 04 úno 2012, 20:13

Mám problém s Keihinem. Nemůžu zaboha přinutit těsnit plovákový ventil.
Ať dělám co dělám, pořád prolíná. Pokud prstem zavřu plovák, těsní. Benzín ho ale přitlačí menší silou, takže po rychlém dosažení nastavené hladiny benzín pomalu stoupá až začne přetékat. Nastavení hladiny nemá téměř žádný vliv. Začlo to téct před časem. Tehdy stačilo zablokovat pružné dorazy v plovákové jehle (navrtání jehly z boku a zalepení pružinky epoxidem). Plovák je těsný, benzín dovnitř nevniká. Zkusil jsem novou plovákovou jehlu a žádná změna. Snad už jedině nejakou pastou vyleštit dosedací plochu toho ventilu (vyměnit nejde). Druhej karburátor je na tom podobně, ale tam ještě účinkuje ten zalepený pružný kolíček.

Máte někdo nějaký fígl, nebo znáte nějakou zradu, co způsobí netěsnost tohohle karburátoru?

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od keras » 04 úno 2012, 10:17

no vidíš to... Právě že zastudena perfektně chytá (bez plynu samozřejmě...) Na volnoběch (se sytičem) běží v pořádku, žádné flusání, skomírání, nic takového. Ale jakmile cvrnknu do plynu dusí se, nejde do otáček :( Prostě motor dobře zastudena běží jen na volnoběh.
Zkoušel jsem měnit bohatost - nic, pořád stejné. Vyměnil jsem autom. sytič za manuální - malinko teď pomáhá když stáhnu zastudena sytič tak to jakoby trochu do otáček jde, ale hooodně bídně, rozhodně ne na popojetí s kolkou a navíce to na volnoběh pak samozřejmě chcípá.
Jakmile se motor ohřeje běží v pořádku, jde za plynem, žádné díry, volnoběh stavitelnej a všechno je ok.
Tak nevím kde je chyba. Ještě mě napadla svíčka, ale ta je tam nová, má najeto necelých 400km.
Filtr čistej, novej.
Nebo třeba neovlivní toto studené chování (nemožnost přidání plynu) nastavení ventilů? Na ty se taky chystám :?
Nebo cdi???
Samozřejmě to není stříkačka, jasně, ale přece i jednoduší karburátory co znám tak zastudena vytočit jdou.
Třeba obyčejnej pincek zastudena jede. Žádnej zázrak ale jede. Nevím.
Dej (dejte) prosím typy co zkusit a v jakém pořadí by jste to dělali vy? Podložit trysku? Jinou svíčku? Ventily?
Díky moc.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od Němec » 03 úno 2012, 12:59

tak jsem Ti sesmolil odpověď a pak mi došlo, že máš vlastně čtyřkuli a ne urala :)
na motorkářích píšeš, že se sytičem ti to nejde vytočit - tam moc nechápu proč to nejde vytočit - naopak u studenýho motoru by to neměl být problém, aby po nastartování motor se sytičem reagoval na plyn, to spíš naopak bez plynu by to mělo flusat chudou směsí zpátky do sání.
podložením jehly si směs obohatíš, spotřebu si netroufám tvrdit, jestli stoupne nebo klesne - záleží v jakým stavu máš směs teď. s chudou směsí jsem měl spotřebu s přívěsem 11 litrů, po obohacení chudýho spodku resp. změnou jehly jezdím za 8, takže obohacením se spotřeba snížila.
jedna podložka žádnej zásadní rozdíl neudělá, aspoň u urala.
jestli nic nevykoumáš s jurawoodem na motorkářích, kterej se laděním zabývá, tak Ti stejně nezbude nic jinýho, než to hodit na brzdu, pokud se Ti to chová nějak bídně.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od keras » 03 úno 2012, 12:44

Kluci díky moc za reakce a nápady...
Zeptám se:
Podložení jehly ovlivní nějak spotřebu při teplém motoru? Je třeba po podložení měnit bohatost?
A o kolik to podkládáte??? 1mm, nebo dva nebo víc???

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od keras » 03 úno 2012, 11:21

No pod jehlo by to šlo. Ale nad jehlou už není tyčka. Ta jehla vypadá jako hřebík a za hlavičku visí dolů. A je přes ní taková trojnožková plastová převlečná poklička...
Pokud chci aby šel motor zastudena lépe do otáček tak asi jehlu dostat vejš čili podložit???

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od Míra » 03 úno 2012, 10:55

v tom případě se mění poloha jehly většinou podkládáním položkama. určitě nějaký nad jehlou i pod jehlou máš.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od keras » 03 úno 2012, 10:39

zdar kluci...
Sytič mám předělanej na manuál... je to lepší. Musím sytič ale dřív zavřít a pak se dá na chudší směs jakš takš roztočit motor. Tím, že ho nechám déle otevřený si nepomůžu.
Ale chci se zeptat jak to, že nemám na hlavní jehle žádné zářezy??? Sundal jsem ten kovovej kryt, vyndal membránu a ejlhe jehla nemá žádnej zářez. Je to tyčka a nahoře osazení za které jehla visí. Myslel jsem si, že ještě zkusím změnit polohu jehly ale poloha měnit nejde :( Je to natvrdo nastavený...

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od lubor » 19 lis 2011, 17:49

díky za reakci...
No tahle kolka je nová, má najeto 300km. :D
Jak se prosím ovládá proud do automat. sytiče? Jde tam furt nebo je to přes čidlo? Pokud přes čidlo kde ho najdu? Na chladiči nebo jinde? Je to typu bimetal nebo měnitelný odpor (termistor)??? Ví to někdo?
Díky za tuto odpověď.

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od drumbas » 19 lis 2011, 14:40

no ja taky nesem odbornik ale měl sem podobny problem na jawce a bylo to ucpanym filtrem sani a vyfuky byly tež na vyčištěni
no akdyž sem to vypucoval jela hnedka o poznani lip a nemusel sem čekat a turovat

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

od lubor » 18 lis 2011, 19:57

Ahoj kluci, moc prosím o radu. Mám 4kolku (4takt) s karbecem CVK keihin a automatickým sytičem... Studené starty supr, teplé také, žádné díry ani střílení...
Jen mě hrozně vadí, že když nastartuju studenej motor tak hrozně dlouho trvá než se mohu rozjet. Tak 3-4 minuty. Jakmile přidám plyn motor se dusí až chcípne. Po zahřatí mírně spadnou otáčky a dá se normálně přidat plyn. Dá se s tím něco dělat? Bohatost mám cca 1,5 ot. a řekl bych, že je OK. Žádné díry v přidávání plynu nejsou, barva svíčky OK. Ještě je uplně dole na karbecu jeden šroub/jehla - to nevím na co je? Možná jen pro přepad na nastavení hladiny. Nevím.
Dá se prosím Vás "něco" udělat aby šlo přidat plyn i u studenějšího motoru, pokud je v činnosti autom. sytič? Je to problém pokud chci s kolkou jen cuknout-popojet tak musím dost dlouho čekat. Zahřívat fénem se mi nechce...
Omluvte moje znalosti a vyjadřování - odborník nejsem... Díky

Nahoru