Vše kolem CVK karburátorů keihin

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
keras

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od keras »

zdar kluci...
Sytič mám předělanej na manuál... je to lepší. Musím sytič ale dřív zavřít a pak se dá na chudší směs jakš takš roztočit motor. Tím, že ho nechám déle otevřený si nepomůžu.
Ale chci se zeptat jak to, že nemám na hlavní jehle žádné zářezy??? Sundal jsem ten kovovej kryt, vyndal membránu a ejlhe jehla nemá žádnej zářez. Je to tyčka a nahoře osazení za které jehla visí. Myslel jsem si, že ještě zkusím změnit polohu jehly ale poloha měnit nejde :( Je to natvrdo nastavený...
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od Míra »

v tom případě se mění poloha jehly většinou podkládáním položkama. určitě nějaký nad jehlou i pod jehlou máš.
Dněpr 11 solo/side
keras

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od keras »

No pod jehlo by to šlo. Ale nad jehlou už není tyčka. Ta jehla vypadá jako hřebík a za hlavičku visí dolů. A je přes ní taková trojnožková plastová převlečná poklička...
Pokud chci aby šel motor zastudena lépe do otáček tak asi jehlu dostat vejš čili podložit???
keras

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od keras »

Kluci díky moc za reakce a nápady...
Zeptám se:
Podložení jehly ovlivní nějak spotřebu při teplém motoru? Je třeba po podložení měnit bohatost?
A o kolik to podkládáte??? 1mm, nebo dva nebo víc???
Uživatelský avatar
Němec
Příspěvky: 336
Registrován: 15 led 2011, 08:32
Bydliště: Horní Dolní
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od Němec »

tak jsem Ti sesmolil odpověď a pak mi došlo, že máš vlastně čtyřkuli a ne urala :)
na motorkářích píšeš, že se sytičem ti to nejde vytočit - tam moc nechápu proč to nejde vytočit - naopak u studenýho motoru by to neměl být problém, aby po nastartování motor se sytičem reagoval na plyn, to spíš naopak bez plynu by to mělo flusat chudou směsí zpátky do sání.
podložením jehly si směs obohatíš, spotřebu si netroufám tvrdit, jestli stoupne nebo klesne - záleží v jakým stavu máš směs teď. s chudou směsí jsem měl spotřebu s přívěsem 11 litrů, po obohacení chudýho spodku resp. změnou jehly jezdím za 8, takže obohacením se spotřeba snížila.
jedna podložka žádnej zásadní rozdíl neudělá, aspoň u urala.
jestli nic nevykoumáš s jurawoodem na motorkářích, kterej se laděním zabývá, tak Ti stejně nezbude nic jinýho, než to hodit na brzdu, pokud se Ti to chová nějak bídně.
Ural Ranger 2008, 22tis km
keras

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od keras »

no vidíš to... Právě že zastudena perfektně chytá (bez plynu samozřejmě...) Na volnoběch (se sytičem) běží v pořádku, žádné flusání, skomírání, nic takového. Ale jakmile cvrnknu do plynu dusí se, nejde do otáček :( Prostě motor dobře zastudena běží jen na volnoběh.
Zkoušel jsem měnit bohatost - nic, pořád stejné. Vyměnil jsem autom. sytič za manuální - malinko teď pomáhá když stáhnu zastudena sytič tak to jakoby trochu do otáček jde, ale hooodně bídně, rozhodně ne na popojetí s kolkou a navíce to na volnoběh pak samozřejmě chcípá.
Jakmile se motor ohřeje běží v pořádku, jde za plynem, žádné díry, volnoběh stavitelnej a všechno je ok.
Tak nevím kde je chyba. Ještě mě napadla svíčka, ale ta je tam nová, má najeto necelých 400km.
Filtr čistej, novej.
Nebo třeba neovlivní toto studené chování (nemožnost přidání plynu) nastavení ventilů? Na ty se taky chystám :?
Nebo cdi???
Samozřejmě to není stříkačka, jasně, ale přece i jednoduší karburátory co znám tak zastudena vytočit jdou.
Třeba obyčejnej pincek zastudena jede. Žádnej zázrak ale jede. Nevím.
Dej (dejte) prosím typy co zkusit a v jakém pořadí by jste to dělali vy? Podložit trysku? Jinou svíčku? Ventily?
Díky moc.
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od Michal »

Mám problém s Keihinem. Nemůžu zaboha přinutit těsnit plovákový ventil.
Ať dělám co dělám, pořád prolíná. Pokud prstem zavřu plovák, těsní. Benzín ho ale přitlačí menší silou, takže po rychlém dosažení nastavené hladiny benzín pomalu stoupá až začne přetékat. Nastavení hladiny nemá téměř žádný vliv. Začlo to téct před časem. Tehdy stačilo zablokovat pružné dorazy v plovákové jehle (navrtání jehly z boku a zalepení pružinky epoxidem). Plovák je těsný, benzín dovnitř nevniká. Zkusil jsem novou plovákovou jehlu a žádná změna. Snad už jedině nejakou pastou vyleštit dosedací plochu toho ventilu (vyměnit nejde). Druhej karburátor je na tom podobně, ale tam ještě účinkuje ten zalepený pružný kolíček.

Máte někdo nějaký fígl, nebo znáte nějakou zradu, co způsobí netěsnost tohohle karburátoru?
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od Míra »

s tímhle sem se setkal u jednoho auta - triumph spitfire. u jeho rovnotlaků byl problém s kuželkama co nesnášely líh v benzínu, po namočení se jejich těsnící plocha zkrabatila a tekly. stačila výměna za nový kuželky pro čínskýho skůtra (~200,-) kterejm líh nevadil.
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od Michal »

Vypadá to, že už to těsní, alespoň prozatím.
Upnul jsem vatovou špejli na čištění uší do mikrovrtačky, nanesl na ni brusnou pastu na ventily a vyleštil dosedací plochu plovákového ventilu.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
rohlik
Příspěvky: 67
Registrován: 24 led 2012, 19:43
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od rohlik »

Zdar, nevíte někdo rozměr o-kroužku a podložky pod něj na šroub co2 u karburátoru keihin, podložky jsem tam neměl vůbec a tím pádem jsou o-kroužky rozžvejkané a hrozně pomalu mě padají otáčky ( najspíš to tam přisává falešný vzduch, aspoň si to myslím).
URAL 750 2WD
Uživatelský avatar
Němec
Příspěvky: 336
Registrován: 15 led 2011, 08:32
Bydliště: Horní Dolní
Kontaktovat uživatele:

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od Němec »

rohlik - přečetl jsem to třikrát ani napotřetí nevím, oč se jedná :) jakýkoliv díly u jakýhokoliv solidnějšího servisu s rejžema - co vím tak minimálně Kawa KLE 500 má stejnej karbec - oni totiž v servisech nechtějí vědět, co máš za karb, ale jakou motorku - proto jsem si musel najít rejži, která má karbec stejnej, by to servisák objednal.
Ural Ranger 2008, 22tis km
Uživatelský avatar
rohlik
Příspěvky: 67
Registrován: 24 led 2012, 19:43
Bydliště: Kostelec nad Orlicí

Re: Vše kolem CVK karburátorů keihin

Nový příspěvek od rohlik »

Němec píše:rohlik - přečetl jsem to třikrát ani napotřetí nevím, oč se jedná :) jakýkoliv díly u jakýhokoliv solidnějšího servisu s rejžema - co vím tak minimálně Kawa KLE 500 má stejnej karbec - oni totiž v servisech nechtějí vědět, co máš za karb, ale jakou motorku - proto jsem si musel najít rejži, která má karbec stejnej, by to servisák objednal.

Přikládám obrázek pro lepší pochopení, jsou to pozice 24 a 25. Jedná se o to že o-kroužek můžu koupit v každém obchodu s ložisky a podložku taky nabo ji udělat bez nějakého obědnávání a schánění , proto potřebuju ty rozměry.
Přílohy
karb 2.JPG
karb 2.JPG (31.63 KiB) Zobrazeno 9350 x
URAL 750 2WD
Odpovědět