od host » 25 led 2014, 21:56
Včera jsem obdržel (cca 10 dnů po objednání, už od úterý to leželo na poště) dvě nové pružiny, zhotovené s přispěním vašich rad. Max. vstřícné jednání, cena, rychlost a snad i kvalita, aspoň na pohled (jenom se jim nějak nepodařilo načernit ten zinek podle nabídky a zůstal v lesku, což mi nevadí). Pokud byste někdo potřeboval někdy něco z pérařiny, mohu vřele doporučit; Pérovna Ustí nad Labem.
Repas tlumičů je v proudu. Nechám originál "střeva", jen jsem musel doplnit jednu planžetu ve spodní zátce jednoho, která nějak chyběla. Nahrazeno dílem z jiného tlumiče, ku podivu to pasovalo. Vzhledem k rel. dobrému stavu pístků, ventilků (až na tu jednu planžetu) i vnitřních trubek jsem nechal vyrobit nové pístnice (z nepotřebných starších dobrých autových, nevím jaký typ, ale průměr byl 14 mm), cena nula. Dále jsou ve výrobě nová horní víčka s překonstruovaným prostorem i systémem těsnění (cena nula). Místo pryžové "čočky" 3x na sebou hydraulická manžeta 14x24x6 pro hydraulické tlakové válce + 1x prachovka pístnice pro hydraulické válce 14x18(?)x4 (to by bylo, aby to tahle kombinace neudržela suché; cena 105,- Kč). Vše bude těsněno uvnitř pláště přes nový O kroužek 34x4 (místo původního těsnění obdélníkového průřezu, cenu nevím, měl jsem doma) a zataženo novými maticemi shora (spíš tedy šrouby) "z plného", ne z plechu, M 42x1 (cena nula). Uvidíme...
Dva postřehy na konec.
Překvapilo mě, jak jsou nové pružiny měkké (nebude to málo

)
Přišla poslední nabídka na pružiny - přes 1000,- Kč/kus bez DPH i povrchovky. Tyhle byly obě 670,- i s dopravným.
Výhledově dodám fotky nových dílů, až budou hotové.
Včera jsem obdržel (cca 10 dnů po objednání, už od úterý to leželo na poště) dvě nové pružiny, zhotovené s přispěním vašich rad. Max. vstřícné jednání, cena, rychlost a snad i kvalita, aspoň na pohled (jenom se jim nějak nepodařilo načernit ten zinek podle nabídky a zůstal v lesku, což mi nevadí). Pokud byste někdo potřeboval někdy něco z pérařiny, mohu vřele doporučit; Pérovna Ustí nad Labem.
Repas tlumičů je v proudu. Nechám originál "střeva", jen jsem musel doplnit jednu planžetu ve spodní zátce jednoho, která nějak chyběla. Nahrazeno dílem z jiného tlumiče, ku podivu to pasovalo. Vzhledem k rel. dobrému stavu pístků, ventilků (až na tu jednu planžetu) i vnitřních trubek jsem nechal vyrobit nové pístnice (z nepotřebných starších dobrých autových, nevím jaký typ, ale průměr byl 14 mm), cena nula. Dále jsou ve výrobě nová horní víčka s překonstruovaným prostorem i systémem těsnění (cena nula). Místo pryžové "čočky" 3x na sebou hydraulická manžeta 14x24x6 pro hydraulické tlakové válce + 1x prachovka pístnice pro hydraulické válce 14x18(?)x4 (to by bylo, aby to tahle kombinace neudržela suché; cena 105,- Kč). Vše bude těsněno uvnitř pláště přes nový O kroužek 34x4 (místo původního těsnění obdélníkového průřezu, cenu nevím, měl jsem doma) a zataženo novými maticemi shora (spíš tedy šrouby) "z plného", ne z plechu, M 42x1 (cena nula). Uvidíme...
Dva postřehy na konec.
Překvapilo mě, jak jsou nové pružiny měkké (nebude to málo :?: :mrgreen: )
Přišla poslední nabídka na pružiny - přes 1000,- Kč/kus bez DPH i povrchovky. Tyhle byly obě 670,- i s dopravným.
Výhledově dodám fotky nových dílů, až budou hotové.