V uplynulých dnech jsem zrealizoval výrobu potřebných dílů, montáž tlumících jednotek a jejich zamontování do motocyklu.
Dnes první výjezd - a šok! Překvapivý komfort jízdy, jak zde bylo již avizováno, se dostavil v míře překvapivě veliké. Chování stroje se úplně změnilo, skutečně jako kdybych seděl na jiném motocyklu. Zcela vymizely rázy od zadního kola - prostě odpružení pruží i tlumí, jak má. To vše v jednomužném obsazení a nastavení polohy menšího předpětí. Pro představu - po zasednutí jezdce zadek propruží o cca 15 - 20 mm, prostě tak akorát. Dříve se ani nehnul.
Zřejmě díky velké hmotnosti moto je jízda fakt naprosto "plavná", subjektivně je zadek komfortnější, než na mojí "historické" Hondě. Drobný problém se přenesl dopředu, kde jsou nová futra ve vidlích (ujeto cca 50 km) a díky tomu se vidlice chová zatím nezpůsobně - obrovské třecí odpory; to se ale jistě časem provozem upraví, "vyjede" do volna.
Děkuji všem za cenné rady a sebe chválím, že jsem se k tomuto zásahu odhodlal. Všem sólistům naprosto vřele doporučuju!
Pružiny zadních tlumičů
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Re: Pružiny zadních tlumičů
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Pružiny zadních tlumičů
Gratulace a pochvala! Přeji spoustu příjemně ujetých kilometrů !
Dněpr MT 11