od Míra » 15 zář 2011, 16:30
cívky použij normálně dvě 6V v serii, i na 6V spolehlivě pálej. jinak babeta má 4V cívku, ovšem ale taky předpotopní
zapalování typu CDI, takže těžko říct jak by chodili. další, ale dost brutální verze je ta, že se u cívek rozpertlujou rantly, daj se na vařič, pak se vnitřky vytáhnou z toho roztavenýho asfaltu, celý se to ještě za tepla smeje benzínem, přemotá se primár ( stačí udělat odbočku, či jen odmotat, vinutí to vydrží v pohodě.), a vtlačí se to do toho rozpálenýho asfaltu zpět, zapertluje, otočí se vzhůru nohama aby zatek do rantlu a utěsnil to a nechá se to vychladnout. jednou sem takhle upravoval cívku pro použití v elektrickým ohradníku, a mám zato že funguje dodnes. určitě by šla takhle upravit i stará cívka z malucha.
jinak ten primár je zvenku, takže to nejni problém. občas bývá ještě krytej plechovým pouzdrem, ale to taky nejni překážkou.
cívky použij normálně dvě 6V v serii, i na 6V spolehlivě pálej. jinak babeta má 4V cívku, ovšem ale taky předpotopní
zapalování typu CDI, takže těžko říct jak by chodili. další, ale dost brutální verze je ta, že se u cívek rozpertlujou rantly, daj se na vařič, pak se vnitřky vytáhnou z toho roztavenýho asfaltu, celý se to ještě za tepla smeje benzínem, přemotá se primár ( stačí udělat odbočku, či jen odmotat, vinutí to vydrží v pohodě.), a vtlačí se to do toho rozpálenýho asfaltu zpět, zapertluje, otočí se vzhůru nohama aby zatek do rantlu a utěsnil to a nechá se to vychladnout. jednou sem takhle upravoval cívku pro použití v elektrickým ohradníku, a mám zato že funguje dodnes. určitě by šla takhle upravit i stará cívka z malucha.
jinak ten primár je zvenku, takže to nejni problém. občas bývá ještě krytej plechovým pouzdrem, ale to taky nejni překážkou.