co tomu říkáte
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Re: co tomu říkáte
Majitel tomuhle motocyklu říká "Predator".
Zrození s fotkama je ke shlédnutí tady:
http://www.sovietsteeds.com/forums/view ... =11&t=8403
Zrození s fotkama je ke shlédnutí tady:
http://www.sovietsteeds.com/forums/view ... =11&t=8403
-
Jakub-MT9-SWD
Re: co tomu říkáte
Takový dost nepoužitelný se mi to zdá.. A ta maska to je teda hrůza 
-
Jakub-MT9-SWD
Re: co tomu říkáte
No sajda je zaplněná kanistrama a nikdo jinej se do ní nevejde, což je u týhle motorky docela podstatná věc. a hlavně zrovna nevím v čemu v terénu vadí klasická sajda.? Kdyby třeba řešil jak to celý zvednout nahoru, rám sajdy a motorku tak bych řek že je to daleko důležitější.. A Hlavně stímhle nemůžeš vyjet na silnici.
Re: co tomu říkáte
Ten odkaz je trochu zavádějící, s tím prototypovým motorem nejezdí, protože má propálený píst, který se nedá sehnat. Sice by si mohl nechat za těžký prachy nechat vyrobit nový píst, ale do toho se mu nechce protože při poruše čehokoliv dalšího na tom bude stejně. V každém případě tento člověk (Dave Hooker alias Mr.Cob) testuje pro IMWA (americká centrála Uralu) snad všechny nové díly než jdou do výroby.
Tento člověk jezdí terén tak jako já nebo Zdeněk, spíše ještě víc a tomu přizpůsobuje svůj stroj. Protože mu nehrozí že by s ním někdo jezdil v sajdě, úprava na lesní expediční provedení byla zcela logická. Stejně tak náhrada blatníku, světel a jiné zbytečné zátěže ala kroska. STK ho netrápí, on žije v USA, ne v mizerné EU kde vás skoro zavřou za nehomologované zrcátko. U nich smí na silnici cokoliv co je schopno pohybu a má alespoň nějaké světlo.
Tento člověk strávil s Uralem v dílně neuvěřitelně času. Na tom fóru k němu dohledáde spoustu postupných úprav, vývoje, různých variant a slepých cest které se neosvědčily.
Mimochodem také pořád čeká až pohneme s tím pomalejším soukolím hlavního převodu.
Tento člověk jezdí terén tak jako já nebo Zdeněk, spíše ještě víc a tomu přizpůsobuje svůj stroj. Protože mu nehrozí že by s ním někdo jezdil v sajdě, úprava na lesní expediční provedení byla zcela logická. Stejně tak náhrada blatníku, světel a jiné zbytečné zátěže ala kroska. STK ho netrápí, on žije v USA, ne v mizerné EU kde vás skoro zavřou za nehomologované zrcátko. U nich smí na silnici cokoliv co je schopno pohybu a má alespoň nějaké světlo.
Tento člověk strávil s Uralem v dílně neuvěřitelně času. Na tom fóru k němu dohledáde spoustu postupných úprav, vývoje, různých variant a slepých cest které se neosvědčily.
Mimochodem také pořád čeká až pohneme s tím pomalejším soukolím hlavního převodu.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: co tomu říkáte
já myslím,že i u nás by s tím klidně mohl na silnici
Rusko není stát,to je životní styl.
Re: co tomu říkáte
Je to velice zajímavé, určitě hezčí než origo provedení..Je to prostě predátor.. 
Re: co tomu říkáte
taky se mi to moc líbí,asi se pustím do přestavby
Rusko není stát,to je životní styl.
Re: co tomu říkáte
Mr. Cob po letech ježdění na uralu asi zjistil, že se také chce svézt s pořádným sajdkárem a tak si pořídil sajdkár k motocyklu značky, která vždy byla a je sajdkárovou.
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=745773
Neexistuje univerzálního motocyklu a tím méně sajdkáru, proto je zapotřebí mít sajdkárů několik (vím o čem mluvím
)
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=745773
Neexistuje univerzálního motocyklu a tím méně sajdkáru, proto je zapotřebí mít sajdkárů několik (vím o čem mluvím
-
Jakub-MT9-SWD
Re: co tomu říkáte
Ja neříkám každýmu se líbí něco jinýho. Akorát si myslím že uřezat sajdu utrahat světla a nastříkat matovkou a posvařovat vejfuk není zrovna moc umění. Ale jak řikám když ho to baví tak nic proti tomu. Myslím že origo s upravama vypadá podstatně líp. A jet terén s někým a né jen sám má taky své kouzlo. Sám si může koupyt krosku nebo čtyřkolku. Ural je ural motorka pro 3. nemůžu si pomoct
Re: co tomu říkáte
já myslel že Mr.Cob je starý vousatý šedivý pán.
Rusko není stát,to je životní styl.
Re: co tomu říkáte
Však u každé té fotky píše že u té motorky stojí Jay, majitel té sajdkárové dílny.Zuchnoff píše:já myslel že Mr.Cob je starý vousatý šedivý pán.
Po tom, co na té motorce předvádí, mu tam už moc origo laku nezbylo a blatníky a loďka byla podřená a zohýbaná. Tedy moc co zničit nebylo. Já při jízdě v terénu taky občas něco odřu a promáčknu, to k těžkému terénu patří. Opravit lak tak, aby byl lesklý a hladký, dá docela práci.Jakub-MT9-SWD píše:Ja neříkám každýmu se líbí něco jinýho. Akorát si myslím že uřezat sajdu utrahat světla a nastříkat matovkou a posvařovat vejfuk není zrovna moc umění. Ale jak řikám když ho to baví tak nic proti tomu. Myslím že origo s upravama vypadá podstatně líp. A jet terén s někým a né jen sám má taky své kouzlo. Sám si může koupyt krosku nebo čtyřkolku. Ural je ural motorka pro 3. nemůžu si pomoct
Já si také můžu koupit krosku nebo čtyřkolku, ale nebavilo by mě to. Mě baví jezdit v terénu na sajdě.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: co tomu říkáte
Mě se se to líbí moc a rozhodně bych se nebál s tím vyjet na silnici. I v Evropě, hlavně v Německu jsou otevřené enduro,či expediční sajdy k vidění. Sám budu něco podobného vytvářet(i když v sajdě sedačku udělám).
Chápu, že lidem kteří milují Ural jako klasický "old school" se něco takového nelíbí.
Já ale patřím do skupiny lidí, kteří netrpělivě očekávají každou modernizaci, tak aby se z něj stal nekompromisní "Lunochod" i bez velikých domácích úprav. Zrovna tenhle člověk tomu hodně pomáhá,takže mu fandím.
Když půjde vývoj v Irbitu stále dál k moderním technologiím, tak je hodně pravděpodobné, že podé co ojedu Afriku si už Urala konečně koupím.
Chápu, že lidem kteří milují Ural jako klasický "old school" se něco takového nelíbí.
Já ale patřím do skupiny lidí, kteří netrpělivě očekávají každou modernizaci, tak aby se z něj stal nekompromisní "Lunochod" i bez velikých domácích úprav. Zrovna tenhle člověk tomu hodně pomáhá,takže mu fandím.
Když půjde vývoj v Irbitu stále dál k moderním technologiím, tak je hodně pravděpodobné, že podé co ojedu Afriku si už Urala konečně koupím.