Nejde do otaček
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Nejde do otaček
Podobný problém jsem měl na emce. Přehřívala se mi indukční cívka u klasického zapalování a ve vyšších otáčkách to prostě nejelo. Takže mrkni, jestli se ti nehřeje a popřípadě ji vyměň.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Nejde do otaček
Pánové Fapeko, Serpico, pro filozofické diskuze zde máme nahoře oddíl "Všeobecná diskuze". Klidně vaše dva příspěvky vydělím do nového tématu do příslušné kategorie. Jistě je to zajímavé téma pro další diskuzi. Pro diskuze se značně zvýrazněnými emocemi pak dole oddíl "popelnice", kde je přijatelná jakákoliv forma diskutování.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Nejde do otaček
Jestli tohle jsou značně zvýrazněné emoce jsem si vůbec nevšiml, to je prostě polemika. 
Re: Nejde do otaček
No tak cívka nijak extrémně nehřeje, ale chceme ji proměřit osciloskopem. Není tady nějaké vlákno, kde byly řešeny hodnoty na měření odporů, proudů, napětí, popř.frekvencí na komplet elektriku zapalování? Od altíku počínaje až ke svíčkám.. Nikde jsem žádné přesné hodnoty nenašel. Možná i ty hodnoty pro to bezkontaktní zápalko, o kterých tu mluvil Dneprstein. Nebo nemáte někdo nějaké zdroje kde tyto info čerpat?
Dněpr MT 11
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Nejde do otaček
Já při měření nevěděl žádný hodnoty, ale na grafu bylo jasněš vidět, jak v určitých otáčkách (cca 1500) vynechává zapalko. Prostě to vypadlo jako EKG, když máš brutální arytmii... 
Re: Nejde do otaček
No tak nakonec to vážně vypadá na chybu v bezkontaktním zapalování.. Po připojení na software šlo vidět, že otáčky skáčou z 1000 na 16000ot/min. Takže jiskra lítá úplně jinak.. Jsem ve spojení s panem Krejzlem z Ignitechu, tak uvidíme, co mi k tomu řekne..
Dněpr MT 11
Re: Nejde do otaček
Tak to vážně byla jednotka.. Nainstaloval jsem kladívko a jede..akorád mi moc nejde doladit předstih ve vyšších otáčkách..ale to nějak vyřeším..
Děkuji všem za rady a postřehy!
Děkuji všem za rady a postřehy!
Dněpr MT 11
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Nejde do otaček
A způsob nastavení kladívka znáš? Od bezkontaktu se to totiž liší...
Re: Nejde do otaček
Našel jsem to někde tady na foru - když je to na P rysce, má se při rozevření těch dvou regulátorů rozpojit ne? Jede to, ale sem-tam jde slyšet, že to jakoby vynechá..
Dněpr MT 11
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Nejde do otaček
Jo, nastavíš to na rysku maximálního předstihu (to je ta první) a otevřeš závažíčka regulátoru na doraz. Právě v tu chvíli se ti má rozvítit kontrolní žárovička... Já to teda, od té doby co mam stroboskop, i s kladívkem seřizoval na stroboskopu...
Re: Nejde do otaček
Stoboskop mám taky, kdyby byl zájem mohu ho vzít teď na setkání do Poříčí nad Sázavou.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
Re: Nejde do otaček
No tak tam se bohužel nedostanu..ale díky za nabídku. Jak se s tím vůbec pracuje?
Dněpr MT 11
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Nejde do otaček
Jednoduše. Připojíš to na napájení (baterku) a snímač chytneš na kabel ke svíčce. Nastartuješ a stroboskop bliká podle otáček motoru. No a ty díky tomu blikání vidíš, jestli ti sedí značka na setrvačníku. Případně to natočením zapalka nastavíš...
Re: Nejde do otaček
jasny..no a nefungovalo by to kdybych připíchl jednoduše žárovku na + a - dal na cívku nebo na svíčku? Nevím jaký tam lítaj napětí a proudy, takže jen zkouším..
Dněpr MT 11
Re: Nejde do otaček
žárovka není schopna tak rychle blikat. To dokáže jen strobo. výbojka a případně LEDky ale ty maj malej světelnej výkon.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750