Díky za odpovědi
za tepla nejede
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
za tepla nejede
Zdravím pánové, za studena letí krásně, ale jakmile se zahřeje na provozní teplotu tak protstě neche pořádně táhnout, kopec kterej vyletím jak nic najedou nemůžu pořádně vyjet(jedině když dráždím spojku), karburátory by měli být nastavený dobře, svíčky mají cihlovou barvu, motor MT10-36, karburátory pekar K68, jehla na prostředním zářezu (aspoň myslím)
.
Díky za odpovědi
Díky za odpovědi
Re: za tepla nejede
Mě také K68 za tepla nejel, v otáčkách se to hrozně ulévalo. Zajímalo by mě, s jakým Dněpřím motorem k68 s originálním nastavením fungují. Podle tabulek je to určeno pro motor Ural.
Já tam dal místo hlavní trysky 190 trysku 165 (nachází se origo v Dněpřích karburátorech K63T a K65T) a jede mi to nesrovnatelně líp. Jehlu jsem dal na druhý zářez, ale mezi druhým a třetím zářezem jsem nepozoroval nějaký citelnější rozdíl. Ta 165 je už skoro málo, chtělo by to asi trysku 170, která se dle tabulek nachází origo v Uralí verzi K63U a K65U. Nikde jsem ji ale nesehnal.
Upozorňuji, že pro různé motory (a různé výfuky, sání) to správné nastavení může vycházet úplně jinak.
Já tam dal místo hlavní trysky 190 trysku 165 (nachází se origo v Dněpřích karburátorech K63T a K65T) a jede mi to nesrovnatelně líp. Jehlu jsem dal na druhý zářez, ale mezi druhým a třetím zářezem jsem nepozoroval nějaký citelnější rozdíl. Ta 165 je už skoro málo, chtělo by to asi trysku 170, která se dle tabulek nachází origo v Uralí verzi K63U a K65U. Nikde jsem ji ale nesehnal.
Upozorňuji, že pro různé motory (a různé výfuky, sání) to správné nastavení může vycházet úplně jinak.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: za tepla nejede
dík, zkusím dát hlavní trysku t těch starejch karbů a uvidíme co to za tepla udělá
Re: za tepla nejede
no mě obecně pomohlo, dát o hodně menší trysku, mám asi tak 100vku (doma struženou, přesně je nezměřím), ale podbrousit jehlu ve spodních dvou třetinách. na plnej to mám tak akorát, do čtvrtiny plynu taky, a kolem 1/3 až 2/3 to mám bohatý, aby když člověk potřebuje prudce zrychlit, aby to nestřílelo. zatím spokojenost. jinak výstružníky na trysky vezmu snadno na sraz, tak si sežeňte nějaký starý malý trysky - já třeba nakupuju v místním skůtr šopu seriový trysky třeba M5 / 53, za 20,- a tu si přestružím na větší, podle toho jakou potřebuju.
Dněpr 11 solo/side
Re: za tepla nejede
díky, dal sem tam konečně tu 165 nebo kolikatka to byla ze starých karbů a hned to jede líp. Teď ještě vyřešit problém s tím, že čerpadlo neutalčí olej když se zahřeje motor.
Re: za tepla nejede
jako první změř tlaky manometrem, origo čidlo je hodně náladový, kontrolce se moc věřit nedá.
Dněpr 11 solo/side
Re: za tepla nejede
manomets sháním, jinak kontrolka se pravidelně rozsvěcuje zhruba po 15 minutách jízdy, při vytočenějším motoru zhasíná, po delší jízdě nezhasne ani při vytočeným motoruMíra píše:jako první změř tlaky manometrem, origo čidlo je hodně náladový, kontrolce se moc věřit nedá.