svičky

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: svičky

Nový příspěvek od Míra »

příliš bohatá směs, nebo to ukrutně odněkud bere olej. co sací ventily? nemaj vůli ve vodítkách? nastavení volnoběžný směsi? příliš mnoho oleje ve vzduchovým filtru?
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Mira3.0.9
Příspěvky: 285
Registrován: 20 led 2011, 22:25
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: svičky

Nový příspěvek od Mira3.0.9 »

Mam taky problém ze svíckami.Dneska jsem se jel projet.Asi po 10km proste zacane motor vynechavat ztrati vykon.(svicka bud jedna nebo druha prestane palit,nebo se udela pecka)Hlavne ,kdyz je v tahu do kopce.Staci chvilku pockat,nebo vymenit svicky a jede se dál.Zapalovani serizeny podle stroboskopu,novy kabely civky,motor po GO.Mam tam N15Y.Nekde jsem tu cetl o zhaseni jiskry olejem po go.Motor se neprehriva,jen sem musel zvednout jehlu opti drivejsku o jeden zarez.Volnobeh bezi pekne.Premyslim o nejake alternative tech Brisek,mam s nima jen spatny zkusenosti.Co používate?Po kolika km měníte olej po GO a pak?Díky
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
Uživatelský avatar
rossi
Příspěvky: 38
Registrován: 08 zář 2016, 20:47
Bydliště: Litovel

Re: svičky

Nový příspěvek od rossi »

Zdravím, nevíte jaká má být svíčka (označení) v dněpru 650 OHV myslím 77.rok
Předem děkuji za odpověď.
Jen cesta může být cíl

Moj Geroj! -Dněpr 650 OHV R.V. 1977
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: svičky

Nový příspěvek od Michal »

Např. Brisk N15YC. Pojede to i na studenější 14, nebo na odrušenou NR. Studenější je vhodná do zatěžovaného motoru v dobrém stavu seřízeného na chudší směs co nesaje olej do spalovacího prostoru skrz netěsná vodítka a pístní kroužky. Což je u Dněprů "obvyklý" stav.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
rossi
Příspěvky: 38
Registrován: 08 zář 2016, 20:47
Bydliště: Litovel

Re: svičky

Nový příspěvek od rossi »

Díky za odpověď. Jelikož je motor těsně před GO zvolím tedy raději N15YC.
Zkoušel jsem N12YC ale vždy jsem najel max 50km a domů jsem už dojížděl jen na jeden válec a to i když jsem dal po cestě ty samé nové.
Jen cesta může být cíl

Moj Geroj! -Dněpr 650 OHV R.V. 1977
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: svičky

Nový příspěvek od Michal »

12 je moc studená, nedokáže vypálit karbonové úsady z bohaté směsi a oleje. Ta je vhodná jen do Uralu 750 a to ještě jen dokud je seřízen chudě "na emise" od výrobce. Jakmile ho seřídíte tak aby správně reagoval na přidání plynu, chce o stupeň teplejší svíčku také.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
rossi
Příspěvky: 38
Registrován: 08 zář 2016, 20:47
Bydliště: Litovel

Re: svičky

Nový příspěvek od rossi »

Díky za vysvětlení. Svíčky jsem tedy koupil N15YC. Nyní je jen otestovat. Až se tak stane dám vědět výsledek.
Ještě jednou děkuji.
Jen cesta může být cíl

Moj Geroj! -Dněpr 650 OHV R.V. 1977
mirda

Re: svičky

Nový příspěvek od mirda »

Zdravím ve spolek.
Se svíčkami Brisk,jsem měl jen špatné zkušenosti.Po zakoupení a ujetí pár kilometru,vždy jedna odešla. A to se opakovalo.Na to jsem objednal svíčky
NGK BP6ES (Dněpr 11).Mám je tam už asi šest let a pořád to jezdí. V nabídce měly
na všechny druhy rusů.Cena okolo 60kč/kus.
Odpovědět