vyřešeno
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Ztržený závit na výfukové přírubě u hlavy
...pokud se budeme bavit o opravě, ta za
a.: odtočit na nějaký průměr, nalisovat kroužek se závitem...
b.:vyříznout nový atipický závit, a vyrobit matku podle závitu...
c,:nechat vyvařit a znovu opracovat
d.:omotat čímkoliv a doufat, že to chvilku vydrží
e.:dělat že o stržené, upadlé matce nevíš
f.:sehnat jinou hlavu
g.:jsou i další možnosti...
...každý obráběč kovů tě rád uvidí
- jde to na pikaču...
...pokud to budeš nechávat dělat, tak oprava je dražší než jiná hlava...
a.: odtočit na nějaký průměr, nalisovat kroužek se závitem...
b.:vyříznout nový atipický závit, a vyrobit matku podle závitu...
c,:nechat vyvařit a znovu opracovat
d.:omotat čímkoliv a doufat, že to chvilku vydrží
e.:dělat že o stržené, upadlé matce nevíš
f.:sehnat jinou hlavu
g.:jsou i další možnosti...
...každý obráběč kovů tě rád uvidí
...pokud to budeš nechávat dělat, tak oprava je dražší než jiná hlava...
DNĚPR 11-1974, DNĚPR19-1993,3ks M72-????, a spousta dalších samohybných vejhyklů
Re: Ztržený závit na výfukové přírubě u hlavy
Nízkorozpočtové řešení je navrtat do žeber matky a hlavy po 2 dírkách a použít vhodné pružiny, které to táhnou k sobě (drží matku na svém místě). Není to originál, ale je to plně funkční.