nastavení geometrie
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: nastavení geometrie
Re: nastavení geometrie
na kyvku mám nabídku z dněpra za cca 6-7 tis... tak vo tom hodně špekuluju.. pravdu máš vtom že to v zatáčce moc nepéruje bo kdýž jedu rychle ( 80 a vejš) a jsou tam nerovnosti tak to je tanec
s podvozkem laboruju moc.. už tam mám třetí zadní tlumiče.. nejhorší to je když jedem celá rodinka ( 4 člověci) to jde motorka vzadu kolikrát na doraz.. ale i přez to všechno je to vždy poetický výlet

s podvozkem laboruju moc.. už tam mám třetí zadní tlumiče.. nejhorší to je když jedem celá rodinka ( 4 člověci) to jde motorka vzadu kolikrát na doraz.. ale i přez to všechno je to vždy poetický výlet
- Honda Wanderer
- Příspěvky: 391
- Registrován: 21 zář 2011, 07:55
- Bydliště: kde končej brambory a začíná víno
Re: nastavení geometrie
Don't give in without the fight!
Re: nastavení geometrie
Ono záleží i na silnici, mám vyzkoušeno, že dobře seřízená geometrie na kvalitní silnici s dobrým sklonem vozovky umožní, že moto jede /v prostředku vozovky/ po puštění řídítek krásně rovně, při jemném zatlačení /na obě strany/na řídítka lehce zatáčí a řidič se s ničím nerve..A samozřejmě je to vždy kompromis, protože seřízení, kdy řidič jede sám a vše je bezvadné, se změní, pokud veze náklad v sajdě nebo za sebou..Já osobně jsem si motorku naklonil víc k sajdě, takže se s ní trochu peru, ale jen tak se mi nezvedá sajda..Měl jsem to dřív tak, že když jsem měl mitfáru v sajdě, sezení bylo bezvadné, ale jakmile někdo sedl ještě za mě, zvedala se mi sajda i při jízdě rovně /mitfára měl jen 50 kg/.., jakmile jsem jen trochu zatočil doprava...A zadní kyvka je v této věci na nic, protože zadní tlumiče jsou moc měkké a při opravdové střelbě chybí tuhost péráka.. 
Re: nastavení geometrie
Zajímalo by mě, jak se mi odklon 2 stupně za několik let mohl změnit na příklon asi 5 stupňů, aniž by někde byla vidět postřehnutelná deformace. Vždyť to na délce vzpěr dělá několik centimetrů.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: nastavení geometrie
Jak to meris? Jestli motorku vuci zemi v nezatizenym stavu, tak vysvetlemi muze byt treba unavena pruzina kyvky sajdy.
oprava: sorry, to je blbost, to by bylo nejakejch 14 cm
oprava: sorry, to je blbost, to by bylo nejakejch 14 cm
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: nastavení geometrie
Stačilo natankovat aby si klesl předek a příklon se zmenšil, k tomu podložit kolo sajdy na kompenzaci o 1,5cm nižšího profilu zimního drapáku, je už příklon jen asi 1 stupeň. Spravily by to 3-4 otáčky šroubu na vzpěrách.
Ten podmiňovací způsob, protože přední vzpěra po několika zimních sezónách už není délkově nastavitelná.
Ten podmiňovací způsob, protože přední vzpěra po několika zimních sezónách už není délkově nastavitelná.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.