Stržený závit
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Stržený závit
Tak se mi dnes při odlaďování těsnosti motoru povedlo strhnout jeden závit M5 z celkových čtyřech v bloku převodovky, který je pod nakopávačkou a drží domeček, gufero a plechovou zátku. Napadá vás jak to opravit bez rozborky převodovky. To se mi opravdu nechce hned po tom co jsem ji složil a odladil
Klasickou ocelovou vložkou to asi nepůjde, protože nevím jak bych do toho řízl nějaký závit M8 když hned za tím závitem je kolo na nakopávání. Má někdo zkušenosti s těma tzv. pérkama? V-COIL, HELI-COIL apod.? Některé jsou totiž prý pěkné šity, ale některé prý zase fungují v pohodě.....
M-72, 1952
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Stržený závit
Já, když jsem svýho času zjistil, že je stržený závit pro šroub víka převodovky (u Dněpra), tak jsem jí převrtal na větší (závit je tušim M6, vyvrtal jsem tam asi 7,8) a do díry normálně nalisoval (namlátil kladivem) hliníkovou tyčku 8mm. Tu jsem pak vyvrtal a vyříz nový závit M6. Bylo to celkem prasácký řešení, ale drží to dodnes...