sedla ventilů 650

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Jirka: a proc ne ? :)
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od fapeko »

Uvazoval jsem o tech vlozkach valcu ,ale po uvaze jsem dospel k zaveru ,ze ten motor celkove je zraly na kompletni GO po ujeti 30 000km .
Oni to soudruzi meli dobre spocitane s tou kvalitou materialu respektive kdyby ten motor vydrzel treba 100 000 km tak pujdu do jakekoliv upravy co mi prodlouzi jeho zivotnost.
Jedina vec co by tomu motoru pomohlo je ze ho necham roztavit v peci a necham si vyrobit z kvalitniho materialu novy cely motor :-)
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od serpico-3 »

Docela by mne zajímalo, jak píšeš, kolik lze na SV najet km bez zásadní opravy..Jak píše Jirka veteran, Rusové v tomhle mají obrovskou výhodu, že nejsou na takové urovni/nebo nebyli/ , protože zatímco NATO má např. náklaďáky /včetně naší Tatry s motorem Renault/osazené motory novodobou choulostivou technikou, které musejí dovážet spešl naftu klasifikace NATO, což je stupidita plážových bojovníků, Rusové mají pořád vícepalivové stroje, moderní radarovou nebo raketovou techniku vozí konstrukce ze 70. tých apod..Takže v boji čekat na cisternu a nemoci použít například ukořistěné palivo nepřítele je duševní vada. Ale je to tak i s námi, lidé jsou líní jako vši, musí mít všude samé automaty, vše elektrické, už ani nádrž si neumí otevřít, takže jsou to postupně chcípáci a vše je rozhodí..A když se tomu směju, té" plné palbě" , zaklínadlu moderní doby, je mi řečeno, že taková je doba a vývoj nejde zastavit..Jde, ale člověk nesmí být línej , protože když bude línej, brzo bude mrtvej..A rusové přežijí..Ale v míru je to jedno, ale v boji? ;)
Jirka veteran
Příspěvky: 97
Registrován: 22 úno 2014, 13:58
Bydliště: Sobčice
Kontaktovat uživatele:

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od Jirka veteran »

Hipík -kontrolní otázka: samozřejmě nemám ani tušení jakým opravárenským zařízením doma v dílně disponuješ,bez urážky.Ale kolik sedel jsi už doma vyměnil?
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od fapeko »

Coze v domacich podminkach menit sedla ??!!
Pokud vim ,tak jsou na to spec. firmy co s tim maji zkusenosti ,protoze bych se asi nerad dockal po zahrati motoru ,ze mi tam zacne triskat to sedlo.
Ale pokud nekdo vi s jakym presahem se to ma vyrobit+na jakou teplotu to nahrat ,tak to nalisovani bude uz malickost.

Ovrtaval jsem na freze vedeni ventilu na SV motoru pod uhlem a taky to nebyla zadna sranda chytit stred a uhel pod kterym to bylo predtim delane.
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od hipik634-750 »

:) jirka: ja to myslim tak, ze se pravnym vybavenim to doma udelas. tyhle sedla jsem si nechal vymenit u kolegy v praci na mym SV. pokud vim, frezka a soustruh to vyresil. na detaily jsem se neptal. jak rika fapeko, kdyz vis jak, tak to tak tezky nebude ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Jirka veteran
Příspěvky: 97
Registrován: 22 úno 2014, 13:58
Bydliště: Sobčice
Kontaktovat uživatele:

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od Jirka veteran »

Hipík-každý jsme asi měli na mysli jiný typ motoru,pokud jde o SV tak souhlas s litinou není problém,já měl na mysli vrchový motor tedy hliníkovou hlavu.
S přesahy není problém,je to zjistitelný údaj,problém je v kapalném dusíku-to každý nemá.
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od Michal »

Podle ruské opravárenské příručky ty sedla vymlátěj pomocí zbroušeného ventilu. Sice je to prasárna ale u nich standard. Firma co dělá hlavy to samozřejmě provede mnohem sofistikovaněji.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Mira3.0.9
Příspěvky: 285
Registrován: 20 led 2011, 22:25
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od Mira3.0.9 »

ještě tady jsem našel video jak opravit hlavy.Mě čeká hlavně výměna tech vodítek ventilů,protože mam tak 3x větší vůli než on na tom videu.A doufám,že už pak bude po bouchaní pravého válce:-)
tato vůle ve vodítkách asi nebude ok,viz první odkaz :-))

http://youtu.be/pyfZ1ddXk2I

http://youtu.be/ydw8TNmwQf0
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od fapeko »

Trošku teorie o ventilech http://www.ddauto.sk/pdf/AE_vym_ven_vod_vlo.pdf
Nejlepší je ten poslední obrázek až dole :D
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Benďa
Příspěvky: 144
Registrován: 18 bře 2012, 08:11

Re: sedla ventilů 650

Nový příspěvek od Benďa »

Impotentní ventil :-D
M72 1952
K-750 1959
Odpovědět