od arno77 » 23 úno 2013, 10:37
ne, chápeš to špatně.
Samozřejmě, že svorníky musí být zataženy, nemůžou být volně, to je pitomost, ten motor by ti za jízdy vibroval až by z toho rámu vyskočil.. ani se nic nikde neskřípá.
Motor je v rámu uložen výstředně, k vůli geometrii kardanu. A z každé strany mezi blokem motru a rámem jsou vymezovací válečky, (12 a 5,5 mm tuším) a na ten vlevo blíže ke stojanu je nastrčeno oko pružiny - proto je jedno oko pružiny viditelně větších rozměrů, právě jde na průměr vymezovacího válečku, tam je to oko axiálně vymezeno motorem a rámem.
už máš jasno?

ne, chápeš to špatně.
Samozřejmě, že svorníky musí být zataženy, nemůžou být volně, to je pitomost, ten motor by ti za jízdy vibroval až by z toho rámu vyskočil.. ani se nic nikde neskřípá.
Motor je v rámu uložen výstředně, k vůli geometrii kardanu. A z každé strany mezi blokem motru a rámem jsou vymezovací válečky, (12 a 5,5 mm tuším) a na ten vlevo blíže ke stojanu je nastrčeno oko pružiny - proto je jedno oko pružiny viditelně větších rozměrů, právě jde na průměr vymezovacího válečku, tam je to oko axiálně vymezeno motorem a rámem.
už máš jasno? ;)