od arno77 » 29 dub 2012, 19:39
Ono s tím olejem v té přední vidlici..
Podařilo se mi získat přední šavli jako uloženku v nepoužitém stavu, bohužel jen jeden kus

no ale.. zkusil jsem to gufero vzít a nasadit ho na tu novou. A taky na tu starou šavli, jaké máme na svých strojích. Ty použité jsou docela v pracovní ploše, kde po nich jezdí to litinové pouzdro vydřené (mají menší průměr a jsou jakoby ovalné). Řekl bych že to jistě má vliv na celkové utěsnění.
Nejenom, že se olej dost dobře uvnitř neudrží, ale taky se vidlice trošku jakoby kýve dopředu, dozadu. (má vůli)

ovšem na zatíženém stroji to nejde poznat, možná snad jen při zabržděném předním kole a mírném "propérování" sem a tam
Ono s tím olejem v té přední vidlici..
Podařilo se mi získat přední šavli jako uloženku v nepoužitém stavu, bohužel jen jeden kus :-(
no ale.. zkusil jsem to gufero vzít a nasadit ho na tu novou. A taky na tu starou šavli, jaké máme na svých strojích. Ty použité jsou docela v pracovní ploše, kde po nich jezdí to litinové pouzdro vydřené (mají menší průměr a jsou jakoby ovalné). Řekl bych že to jistě má vliv na celkové utěsnění.
Nejenom, že se olej dost dobře uvnitř neudrží, ale taky se vidlice trošku jakoby kýve dopředu, dozadu. (má vůli) :?
ovšem na zatíženém stroji to nejde poznat, možná snad jen při zabržděném předním kole a mírném "propérování" sem a tam