Veľa otázok

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Veľa otázok

Re: Veľa otázok

od Bzricho » 17 říj 2011, 20:10

takže verdikt je aký 65 alebo 68 ?
( to sú pekare ?? )

Re: Veľa otázok

od drumbas » 17 říj 2011, 18:37

pravě že sem s těch k68 vykuchal ty kuželky s tim těsněnim a dal sem to do k 65
je to lepši ale funguje to podle počasi

Re: Veľa otázok

od Míra » 17 říj 2011, 12:34

drumbas: K65 se volnoběhu naučit daj, musí se upravit vtokovej ventil do plovákovky a jehličku do něj použít s třeba z nějakýho skůtra, či japonský motorky. ta má na konci gumovou kuželku a pořádně těsní. pak najednou začne fungovat i volnoběh. původní těsnění těma tvrdejma kroužkama nacvaklejma na těch kuželkách funguje hodně mizerně.

Re: Veľa otázok

od drumbas » 17 říj 2011, 11:52

no ja měl taky 301 ale pak sem koupil k 68 a starty super ale nějak to nechtělo jet
tak sem kupil k 65 starty dobry jet to jede dobře ale volnoběh no neni to ono
zkus zainvestovat a kup si k 68 ale originaly ja sem kupil asi nějake šmejdy ale kamoš ma origoš a fakt dobry

Re: Veľa otázok

od Bzricho » 16 říj 2011, 21:59

no ja mám 301 na ľavom valci 302 na pravom a asi 2 týždne štelujem krútim a nedokážem to nastaviť.
s voľnobehom to môžem iba potvrdiť pokial nemá otáčky tak to dochne a prudké otáčanie sa dá iba z otvorenou spojkou.
po týždni som dnes štartoval z ľavého karburátora začal tiecť benzín potokom, vôbec som to nedokázal ani nijak zastaviť pokiaľ som nezavrel palivový ventil aspoň na polovicu a po krátkej jazde uplne bez výkonu som si všimol že ľavý valec vôbec nefunguje a tahal to iba pravý.
pred tým než som sa v tom začal rýpať o snahu naladiť zmes to tahalo ako traktor ale teraz sa to sotva pohne.

aký karburátor je najvhodnejší?

Re: Veľa otázok

od Míra » 16 říj 2011, 20:50

rozdil je v difusorech - 24 vs. 28mm. nemuzu doporucit ani jedny z nich. perfektně to s nima chytá, tahaj pěkně odspodu, ale ovládací síla plynový rukojeti je neunosná, a použitelnej a trvanlivej volnobeh prakticky nelze seřídit. spotřeba horší než hrozná.

Re: Veľa otázok

od Bzricho » 16 říj 2011, 20:41

mám karburátori K 301 a K302 aký je v nich rozdiel ?
aký typ karburatora by ste podla skúseností odporúčali.

Re: Veľa otázok

od Bzricho » 06 říj 2011, 20:26

tuto stranku už mám dosť prelistovanú a mám prezretých aj predajcov v poľsku a ceny niesu až tak katastrofické. český importér je ural.cz alebo kto ešte. vie niekto o predajcoch na ukrajine ak áno moŽe mi na nich poslať link ja som si to už pozeral ale cyrilika je pre mňa veľká neznáma. a ospravedlňujem sa že sa debata zvrtla mimo tému

Re: Veľa otázok

od host » 06 říj 2011, 11:56

Kromě oficiálního pordejce je v Čechách i několik "šedých" prodejců ND na ruské stroje. Nějaké kontakty i mám, pokud by byl zájem.. Nebo vyrazit na některou z větších (velkých) burz, kam dojíždí prodejci z rusky mluvících zemí či z Polska.

Re: Veľa otázok

od Soptík » 06 říj 2011, 11:02

A nebo vyrazit přímo do domoviny. Na Ukrajinu. Máte to podstatně blíž než Češi. Nevím ze kterého kouta Slovenska jsi, ale v Krakově je shopista co se specializuje na Dněpry/Uraly.

Re: Veľa otázok

od jean » 06 říj 2011, 10:56

Bzricho, tak nakúp cez e-shop na stránke českého importéra, veci sú drahšie jak na jawu, ale stále lacnejšie jak na čínske skútre. Komplet piestna sada cca 70 €. Alebo aj v PL je e-shop, niekde tu na fóre som našiel odkaz. Treba čítať...

Re: Veľa otázok

od Bzricho » 06 říj 2011, 08:51

tak čo je najvhodnejšie spraviť? na to aby som rozobral motor nemám šancu zaobstarať náhradné diely. lebo na slovensku na ruské stroje neni nič a ak tak len celé za nehorázne ceny a je na nich viac hrdze než železa. do poľska sa tiež tak skoro nechystám.

Re: Veľa otázok

od drumbas » 06 říj 2011, 07:02

mi to tež furt klepalo tak sem to šteloval a bez vysledku nakonec sem rozebral a zjistil sem že pistni kroužky už sou vyšlehane a pist je hyn a tak sem nechal vybrusy
ted je to vše ok

Re: Veľa otázok

od Bzricho » 05 říj 2011, 22:28

začína mi klepať v motore pri vyšších otáčkach nie vždy, teda presnejšie som to počul len raz z pravého. ako treba ponastavovať ventily. teras robím takmer všetko podla manuálu na m72 a z mt9 to nemá priliš podobné s takýmito vecami. na nete som našiel manual na ural ( http://www.youtube.com/watch?v=epBgTElc ... re=related ). dá sa postupovať podla toho? motor som ešte nerozoberal nenabral som ešte odvahu. čo a ako mám spraviť a bude možno treba aj dotiahnuť šrúby na hlavách valcov na koľko newtonneviemčoho to má by´t zatiahnuté. začínam si vytrhávať briadku od zúfalstva z nedostatku literatúry o ruskom železe. predom vďaka

Re: Veľa otázok

od drumbas » 04 říj 2011, 06:46

svičky maji byt zbarvene do světle cihlove barvy
to že maš černe svičky zapřičinuje bohata směs
na jakych karburatorech jezdiš

Nahoru