Propálený píst

Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Propálený píst

Re: Propálený píst

od Ivo » 23 srp 2011, 11:33

Může to být i podfukujícím těsněním pod hlavou... Ale výsledkem je vždy chudá směs :)

Re: Propálený píst

od Míra » 23 srp 2011, 08:00

je to naprosto jednoduchý - chudá směs. tzn od ucpanýho kohoutu, přez karburátor, až po ucpanou dírku odvzdušnění nádrže. případně nějaká netěsnost. v sání

Propálený píst

od Dněprák » 23 srp 2011, 06:53

Ahoj.
Odborníci a znalci Dněprů a Uralů poraďte, jakým způsobem mohlo dojít k propálení pístu. Možná jste se s tímto případem někdo setkal a znáte příčinu.
Přílohy
P1220104-1[2].JPG
P1220104-1[2].JPG (50.38 KiB) Zobrazeno 2818 x

Nahoru