Propálený píst

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
Dněprák
Příspěvky: 658
Registrován: 25 led 2011, 06:15
Bydliště: Litoměřice

Propálený píst

Nový příspěvek od Dněprák »

Ahoj.
Odborníci a znalci Dněprů a Uralů poraďte, jakým způsobem mohlo dojít k propálení pístu. Možná jste se s tímto případem někdo setkal a znáte příčinu.
Přílohy
P1220104-1[2].JPG
P1220104-1[2].JPG (50.38 KiB) Zobrazeno 2820 x
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Propálený píst

Nový příspěvek od Míra »

je to naprosto jednoduchý - chudá směs. tzn od ucpanýho kohoutu, přez karburátor, až po ucpanou dírku odvzdušnění nádrže. případně nějaká netěsnost. v sání
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Propálený píst

Nový příspěvek od Ivo »

Může to být i podfukujícím těsněním pod hlavou... Ale výsledkem je vždy chudá směs :)
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Odpovědět