od Michal » 16 črc 2016, 20:43
To se liší pro každý typ a stav motoru, dokonce to vychází různě i pro roční období.
Začněte s bohatostí třeba jedna otáčka od dorazu, je to jako u Jikovu - reguluje to vzduch, tedy utažením obohacujete, povolením ochuzujete. V případě Dněpra OHV se to seřizuje aby to dobře startovalo studený, volnověh pak sice výjde oproti teorii poněkud bohatý, ale to je u těhle strojů normální.
Šroub šoupátka tak, aby to nechcíplo když pustíte plyn, tam není z čeho jiného vycházet.
To se liší pro každý typ a stav motoru, dokonce to vychází různě i pro roční období.
Začněte s bohatostí třeba jedna otáčka od dorazu, je to jako u Jikovu - reguluje to vzduch, tedy utažením obohacujete, povolením ochuzujete. V případě Dněpra OHV se to seřizuje aby to dobře startovalo studený, volnověh pak sice výjde oproti teorii poněkud bohatý, ale to je u těhle strojů normální.
Šroub šoupátka tak, aby to nechcíplo když pustíte plyn, tam není z čeho jiného vycházet.