od Michal » 12 dub 2016, 23:43
Pánové, upřímně, čekali jste někdo něco jiného?
Dál, než na konec Slovenska, mohl dojet jedině autovlakem.
Vybrat si na takovou cestu zrovna SV té doby, asi nejnekvalitnější ze Sovětských strojů vůbec, znamená že i na stroji po generálce na takovéto cestě postupně vše zgenerálkuje znovu. To vyžaduje perfekně rozumět každé drobnosti v celém stroji a být schopen si vyrobit jakýkoliv díl z toho co najde v ruské pustině.
To je úkol hodný skalního Dněpristy, co spí s brašnou nářadí místo polštáře, na tom konkrétním stroji za 10 let ježdění opravil všechno nejméně 3x a v sajdě vozí soustružnickou univerzálu montovanou na setrvačník místo spojky.
Tohle vše lze těžko čekat od metrouše, co si sotva koupil prvního Dněpra a uvedl se tady odkazem na Facebook, kde tou dobou na fotku do pasu neoblečen lákal gymplačky na sbírku peněz na startovači.cz
Pánové, upřímně, čekali jste někdo něco jiného?
Dál, než na konec Slovenska, mohl dojet jedině autovlakem.
Vybrat si na takovou cestu zrovna SV té doby, asi nejnekvalitnější ze Sovětských strojů vůbec, znamená že i na stroji po generálce na takovéto cestě postupně vše zgenerálkuje znovu. To vyžaduje perfekně rozumět každé drobnosti v celém stroji a být schopen si vyrobit jakýkoliv díl z toho co najde v ruské pustině.
To je úkol hodný skalního Dněpristy, co spí s brašnou nářadí místo polštáře, na tom konkrétním stroji za 10 let ježdění opravil všechno nejméně 3x a v sajdě vozí soustružnickou univerzálu montovanou na setrvačník místo spojky.
Tohle vše lze těžko čekat od metrouše, co si sotva koupil prvního Dněpra a uvedl se tady odkazem na Facebook, kde tou dobou na fotku do pasu neoblečen lákal gymplačky na sbírku peněz na startovači.cz