od Hlava » 29 zář 2014, 14:18
My byli letos na Korsice v sestavě VS1400 2x, VS800, GS1150, Bantit 1200, Hornet 600, Shadow 750.
Kromě dvou lehčíh pádů OK. Příroda nádherná.
U GS se nám loni vysypalo to velké ložisko, co unáší náboj zadního kola (tuším 120mm venkovní a 85mm vnitřní průměr) a to tak, že se rozpadla u tohoto ložiska klec a zešrotovala gufero.
Bylo to v pátek odpoledne asi 100 km za Budapeští směrem na Rumunsko. Po rozborce jsme našli servis s tím, že se to ložisko pokusíme sehnat a když nás pustí do dílny, tak ho vyměníme. Vzhledem k času se ložisko ale sehnat nepodařilo. Nicméně, vyčistili jsme zbytky klece a zjistili, že i když jsou kuličky jenom něco přes polovinu, vůle není až tak hrozivá. Přeložili jsme spolujezdce i bagáž na ostatní motorky a opatrně s tím za průběžné kontroly dojeli až domů, aniž by to nechalo na zbytku zadku nějaké stopy.
Hlava
My byli letos na Korsice v sestavě VS1400 2x, VS800, GS1150, Bantit 1200, Hornet 600, Shadow 750.
Kromě dvou lehčíh pádů OK. Příroda nádherná.
U GS se nám loni vysypalo to velké ložisko, co unáší náboj zadního kola (tuším 120mm venkovní a 85mm vnitřní průměr) a to tak, že se rozpadla u tohoto ložiska klec a zešrotovala gufero.
Bylo to v pátek odpoledne asi 100 km za Budapeští směrem na Rumunsko. Po rozborce jsme našli servis s tím, že se to ložisko pokusíme sehnat a když nás pustí do dílny, tak ho vyměníme. Vzhledem k času se ložisko ale sehnat nepodařilo. Nicméně, vyčistili jsme zbytky klece a zjistili, že i když jsou kuličky jenom něco přes polovinu, vůle není až tak hrozivá. Přeložili jsme spolujezdce i bagáž na ostatní motorky a opatrně s tím za průběžné kontroly dojeli až domů, aniž by to nechalo na zbytku zadku nějaké stopy.
Hlava