karburatory mt11
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
karburatory mt11
Bylo mi doporuceno vymenit jehlu plovaku za jinou s gumovou kuzelkou. Nasel jsem web, kde o tom typek pise, dily bere z nejakeho repair-kitu pro K65. Ja mam K63. Jakej je rozdil mezi K65 a K63? A nevite nekdo kde by se ten bazmek dal sehnat aniz bych musel kupovat celej ten kit u nemcu?
Tak jinak, ta vpravo je prej puvodni K65, vlevo je z repair kitu. Takze sehnat puvodni z K65. A ten rozdil by snad mel bejt v prumeru jehly a kominku jehly.
Tak jinak, ta vpravo je prej puvodni K65, vlevo je z repair kitu. Takze sehnat puvodni z K65. A ten rozdil by snad mel bejt v prumeru jehly a kominku jehly.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: karburatory mt11
Kuželka s těsnící podložkou je z K63 i K65 a měla by být i ve starých provedeních K68. Kuželka s vitonovou špičkou je ve všech rejžích (v různých tvarech) a v K68 včetně "ukrajinských napodobenin". Nevím, jak se liší sedlo pro kuželku.
Obecně K63T a K65T se navzájem liší v podstatě jen komínkem a jehlou.
Obecně K63T a K65T se navzájem liší v podstatě jen komínkem a jehlou.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory mt11
vcera mi to chciplo na semaforu na prumyslovy, asi se na to vyseru a koupim K68 :/
zmena - uz jsem je koupil
zmena - uz jsem je koupil
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: karburatory mt11
V tom případě také příjemné ladění
K68 mají o 2mm větší difuzor než K63/K65, k tomu jsou dle tabulek otryskovány na Urala 650.
Některé Dněpry s tím jezdí velmi dobře, některé vyžadují přetryskovat. Mě to s nimi nejelo přes 80, musel jsem tam dát mnohem menší hlavní trysky z K65 aby mi jelo normálně. Ale ty už jsou pro změnu trochu moc chudé. K experimentování s tryskama Mikuni (Ruské jsem nikde nesehnal odstupňované) jsem se zatím nedostal. Mají rozdílné číslování.
Některé Dněpry s tím jezdí velmi dobře, některé vyžadují přetryskovat. Mě to s nimi nejelo přes 80, musel jsem tam dát mnohem menší hlavní trysky z K65 aby mi jelo normálně. Ale ty už jsou pro změnu trochu moc chudé. K experimentování s tryskama Mikuni (Ruské jsem nikde nesehnal odstupňované) jsem se zatím nedostal. Mají rozdílné číslování.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory mt11
to uz jsem se docet na nejakym webu o ruskejch karbuatorech ze s K68 je to ponekud bohate. Uvidime.
Me se to, cece, tvari bohaty i s tema K63. Ale dole, kolem volnobehu. Studenej chyta paradne, ale teplej kdyz nechytne na prvni slapnuti, tak se uleje. Mozna plovakovky.
Me se to, cece, tvari bohaty i s tema K63. Ale dole, kolem volnobehu. Studenej chyta paradne, ale teplej kdyz nechytne na prvni slapnuti, tak se uleje. Mozna plovakovky.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory mt11
Nevite nekdo na co je z boku na K68 ta mosazna trubicka? Podle anglicky psanejch stranek je to balancing port, ale je to pripojeny podle me k plovakovce a ne k difuzoru. Neni to jen odvzdusneni plovakovky?
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: karburatory mt11
Řekl bych, že B je správně...
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: karburatory mt11
Uz jsem to taky nasel, prej manual je a bit confusing 
Dam tam pertinaxovy podlozky a porty udelam do nich. Kdyz uz ty manometry mam ...
Dam tam pertinaxovy podlozky a porty udelam do nich. Kdyz uz ty manometry mam ...
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: karburatory mt11
mam doma k 65 i k 68
ale ani sjedněma to nebylo ono
kupil sem k 37 a zatim super startuju za studena i za tepla na jedno šlapnuti
asi je tam necham a bude pokoj
ale ani sjedněma to nebylo ono
kupil sem k 37 a zatim super startuju za studena i za tepla na jedno šlapnuti
asi je tam necham a bude pokoj
Re: karburatory mt11
jo kdby někdo měl zajem za litr je pustim
ty k 68
mužete laborovat
k 65 za 500
ty k 68
mužete laborovat
k 65 za 500