Zdravím .potřeboval bych poradit dle čeho se dá poznat ukostřený pol .
Mám K-750 elektro rozvod byl ve stavu --vytrháno přestříháno.
jsem ve stádiu po laku a chci si udělat el-rozvod. ale netuším který pol mám ukostřit .???
Za každou radu budu vděčný ..
S pozdravem boban
elektro rozvod kostra ?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: elektro rozvod kostra ?
je to jedno. ukostři normálně mínus. poté stačí zmáčknout na pár vteřin sínací kotvu v regulátoru co připojuje baterii. dynamo se přebudí, a bude fungovat správně.
Dněpr 11 solo/side
Re: elektro rozvod kostra ?
Zdravím,tak jsem na Dněpra 11 namotal elektriku ,ale nějak mám zřejmě problém s kostrou.Má být připojena na šroubu co je na relátku ale zdá se mi že to nějak nekostří.Může být ta kostra i pod jiný šroub nebo musí být na tom regulátoru?
Regulátor tam drží přes takové gumové podložky ale ty tam jsou asi kvůli vibracím.To by to zase přes něj nekostřilo.
A ještě klakson - je kostřen přes držák nebo se kostra připojuje až přes ten drát od spínače?
Díky Dan
Regulátor tam drží přes takové gumové podložky ale ty tam jsou asi kvůli vibracím.To by to zase přes něj nekostřilo.
A ještě klakson - je kostřen přes držák nebo se kostra připojuje až přes ten drát od spínače?
Díky Dan
Dněpr MT 10
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: elektro rozvod kostra ?
Klakson u Dněpra se připojuje na +. Ten drát co jde od něj k tlačítku na řídítkách ho kostří. Takže když ho zmáčkeš, klakson ukostříš a on pak tůtá...
Baterku můžeš ukostřit přímo k zemi kdekoli (lepší je do obvodu mezi kostru a - pól baterky vsadit vypínač, ať můžeš baterku natvrdo odpojit od motorky), akorát musíš zajistit, že bude dobře ukostřený všechno další co má. Tedy hlavně ten regulátor a je dobré kabelem ukostřit i celou přední vidlici. Ono to někdy přes ty ložiska moc kostřit nechce...
Baterku můžeš ukostřit přímo k zemi kdekoli (lepší je do obvodu mezi kostru a - pól baterky vsadit vypínač, ať můžeš baterku natvrdo odpojit od motorky), akorát musíš zajistit, že bude dobře ukostřený všechno další co má. Tedy hlavně ten regulátor a je dobré kabelem ukostřit i celou přední vidlici. Ono to někdy přes ty ložiska moc kostřit nechce...
Re: elektro rozvod kostra ?
Hm tak to mi ten regulátor přes ten nový lak asi moc nekostří
.Takže očistit barvu pod šroubky .A tu vidlici tedy radši taky propojím.
Dněpr MT 10
Re: elektro rozvod kostra ?
já mám na dněprovi po zkušenosti z předchozích motorek taky systém centrální kostry. baterka, regulátor, přední i zadní světlo, všechno mám ukostřený rovnou na motor v místě horního držáku motoru pod těmi dvěma šrouby.
Dněpr 11 solo/side
Re: elektro rozvod kostra ?
Tak jsem to prokostřil a už to chodí.:-)Jen musím ještě dát novou pojistkovku a přerušovač blinkrů.Ten regulátor a baterku jsem dal přímo na rám.A dokonce se mi už povedl cvičně natočit motor
.
Dněpr MT 10