Písty Almet AK-12 a AK-20

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Vici
Příspěvky: 264
Registrován: 25 úno 2011, 00:16

Písty Almet AK-12 a AK-20

Nový příspěvek od Vici »

Výhledově budu muset řešit výbrusy na SV motor. Vím, že ruské písty už nechci. Po cca 5 tisích mám máznuté oba písty.
Almet znám a myslím, že s kvalitou problém není. Jen se mi nedaří zjistit jaké jsou rozdíly v jejich značení materiálu. Konkrétně AK-12 a AK-20. Cenovka AK-20 je skoro dvojnásobná než toho AK-12. Na mail bohužel neodpověděli.
Nevíte někdo složení materiálu s tímto značením AK-12 a AK-20? Máte někdo nějaké konkrétní zkušenosti v SV motorech s těmito druhy pístů?

Dík Vici
M-72, 1952
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: Písty Almet AK-12 a AK-20

Nový příspěvek od Soptík »

Moje zkušenost s polskýma pístama Almot je pozitivní tak proč řešit něco jiného. A po 5-ti tis.km jestli jsi to přirafnul tak to bude o bohatosti.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Vici
Příspěvky: 264
Registrován: 25 úno 2011, 00:16

Re: Písty Almet AK-12 a AK-20

Nový příspěvek od Vici »

A rozdíl mezi Almet AK-12 a Almet AK-20 neznáš?
M-72, 1952
N-o-r-a
Příspěvky: 10
Registrován: 07 říj 2014, 10:54

Re: Písty Almet AK-12 a AK-20

Nový příspěvek od N-o-r-a »

Rozdíl je v obsahu křemíku slitiny, 12 vs. 20%
Odpovědět