Prosím o radu.
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Prosím o radu.
Oba válce ti pálí současně... Jen se tam liší pracovní doba čtyřtaktního motoru a u jednoho válce jde svíčka vždy tzv. naprázdno. Lepší by jsi ale měl to nejdřív rozebrat, vyměnit to co je špatné a pak se o něco pokoušet, než naděláš víc škody.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Re: Prosím o radu.
T svicku jsem dnes vymenil koupil jsem N 14 YC obe nove! takze svickama to neni zitra budu menit civky s kabelem na svicku tak uvidim. jinak zkusim nastavit to zapalovani. tady jsou fotky http://dominikberka.rajce.idnes.cz/Dnepr_650/
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu.
no nazdar, chudak Dnepr. Co to tam mas za podivnost u levyho karburatoru? To vypada, ze je sani pripojeny kusem duse, ne? Ta originalni civka neni zapojena, mas tam dve civky, pro kazdej valec jednu a tudiz tvoje problemy muze zpusobovat i vadna civka. Bylo by dobry vedet jaky tam mas civky a jestli jsou zapojeny paralelne, nebo v serii.
Mas uz opravenej ten kohoutek, jak jsi psal ze z jedny strany jen kape?
Pises ze levej je furt plnej benzinu. Nebude to tou podivnosti pred karburatorem? Pokud se priskrti vzduch, tak to bere bohatsi smes.
Mas uz opravenej ten kohoutek, jak jsi psal ze z jedny strany jen kape?
Pises ze levej je furt plnej benzinu. Nebude to tou podivnosti pred karburatorem? Pokud se priskrti vzduch, tak to bere bohatsi smes.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Prosím o radu.
Tak to je ale Dněpr jak od poláků! Na každém válci úplně jiný karburátor (K63/65 vlevo, K30x vpravo), na každém válci jiná hlava, vlevo téměř neprůchodné sání. Zbastlené zapalovací cívky, kdovíjak zapojené. ....
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Prosím o radu.
Ale jisktu to dava na oba valce, v patek vse zjistim jak je zapojene i co t je za civky, a zkusim nejak vymyslet to sani.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu.
Ze vidis jiskru na svicce vyndany z valce neznamena ze to zapaluje i pod tlakem ve valci. Podminky pro preskok jiskry ve valci jsou mnohem horsi.
Komponenty zapalovani se u dvouvalce, kdyz jedna strana nejde, zkousej jednoduse tak ze je prohazujes. Kdyz se prestehuje i zavada, tak ses doma. Ty mas pro kazdej valec jednu civku, takze to muzes zkusit. Ale ja bych skoro rek ze to bude tim priskrcenym sanim.
Pokud nemas originalni gumu na pripojeni k filtru, tak se da provizorne pouzit kus hadice od vysavace a dobra lepici paska. Je vyztuzena, takze se podtlakem nesplacne. Ale poradne ji vyplachni od prachu. Pripadne do toho co tam mas aspon strc spiralu smotanou z vazaciho dratu, aby se to nemohlo takhle scucnout.
Komponenty zapalovani se u dvouvalce, kdyz jedna strana nejde, zkousej jednoduse tak ze je prohazujes. Kdyz se prestehuje i zavada, tak ses doma. Ty mas pro kazdej valec jednu civku, takze to muzes zkusit. Ale ja bych skoro rek ze to bude tim priskrcenym sanim.
Pokud nemas originalni gumu na pripojeni k filtru, tak se da provizorne pouzit kus hadice od vysavace a dobra lepici paska. Je vyztuzena, takze se podtlakem nesplacne. Ale poradne ji vyplachni od prachu. Pripadne do toho co tam mas aspon strc spiralu smotanou z vazaciho dratu, aby se to nemohlo takhle scucnout.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Prosím o radu.
Dej jsi prvně do kupy to rezavé zapalování+kabely a cívky,potom vyhod tu hadici sání a nechej to na vyzkoušení bez těch hadic a sežen si pokud možno stejný karbec do párů. Musíš postupovat systematicky krok za krokem a né že tam necháš rezavé zapalko , které může být tvrdé nebo někde probíjet a laborovat proč ti nejede motorka.dominik.b píše:Ale jisktu to dava na oba valce, v patek vse zjistim jak je zapojene i co t je za civky, a zkusim nejak vymyslet to sani.
Co tlaky ve válci měřil jsi ??
Pokud nemáš zkušenosti z motorama tak to přenech nějakému člověku co tomu rozumí , jinak tady tohle vlákno bude mít 100 stran než se dopátrame k nějaké kloudné věci.
Jsou tady zkušení kluci co rádi pomohou a poradí ,ale pokud mám něco v takovém stavu jako ty, tak začinám s opravou úplně od základu. To znamená rozebrat vyčistit , opravit složit ,dát nové díly a potom teprve se ptát kde je problém.Věčinou jak něco rozebereš tak hned zjistíš kde je ten problém
A také si nastuduj tu motorku manuál ,katalog.
Doufám že si mé slova nevyložíš špatně
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Prosím o radu.
Chápu že je dobré to rozebrat ale přijde mi teď zbytečné rozebírat motor. Ale chtěl bych potom někde zrepasovat . Dnes zkusím všechny možnosti a pak se obrátím na někoho kdo to dá dohromady
Re: Prosím o radu.
http://dominikberka.rajce.idnes.cz/ pridal jsem nove fotky te civky nebyla nijak zapojena pouze prisroubovana.
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prosím o radu.
Mam takovej pocit ze mluvime ruznou reci. Vcera jsem ti psal ze ta original civka neni zapojena, mas tam dve jiny civky. Ty vyfot a zjisti jak jsou zapojeny. Tohle zahod.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: Prosím o radu.
Já ti nepsal že máš rozebírat motor , ale máš si dát dokupy to rezavé zapalko , kabely a cívky a potom se ptát co dále.dominik.b píše:Chápu že je dobré to rozebrat ale přijde mi teď zbytečné rozebírat motor. Ale chtěl bych potom někde zrepasovat . Dnes zkusím všechny možnosti a pak se obrátím na někoho kdo to dá dohromady
A jak psal Davy že "mluvíme různou řečí " tak taky mi to tak připadá
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Prosím o radu.
Nic ve zlém prosím, ale podle svých dlouholetých zkušeností bych tvůrci tématu nejprve doporučil seznámení se se základní problematikou motocyklu; "jak co funguje", alespoň zhruba. A potom začít něco řešit konkrétně.
Kromě tohó se domnívám, že zrovna tyto stroje (víceválcové čtyřtakty, ještě hooodně specifických vlastností) nejsou na tento seznamovací účel úplně nejlepší. Prát se s principem činnosti motoru, s projevy vadné cívky, nefunkčního dynama, zaškrceným sáním, nastavováním karburátorů a zapalování je vždy lepší na superjednoduchém a blbovzdorném stroji (třeba jednoválcová dvoudobá Jawa). Jak se ujede víc jak 500 m, velmi pravděpodobně dá o sobě vědět řada dalších věcí (spojka, převodovka, kardan...). Navíc, při vší úctě, i při rel. krátkých osobních zkušenostech, tyto stroje vyžadují jak "celého řidiče", tak i "celého mechanika".
Představa, že si "koupím, nějak zpojízdním cosi připomínající laickému pohledu zdáli motocykl (třeba i za pomoci někoho znalejšího), budu se vozit a časem, až mě to přestane bavit, rozeberu a zrenovuju" je podle mého hodně mimo realitu.
Toto se dá třeba u té zmiňované Jawy, ale tady nevím, nevím.
Bohužel to nejsou stroje pro uživatele "dnešního typu" - doleju, nastartuju, dojedu, ev. ošplíchnu hadicí, zagarážuju atd.
Ono to platí pro veškerou starou techniku obecně - např. kdo z dnešních řidičů si poradí s nesynchronizovanou převodovkou předválečného vozu, kdo dokáže nastartovat motor auta klikou bez vykloubení prstu či ruky, kdo je schopen a ochoten udržet na hrbolaté silnici auto se supergumovým maticovým řízením bez posilovače, kdo je připraven na (ne)účinnost brzd takových strojů atd. Ale to už jsme někde jinde.
Prostě - myslím si, že takovéto specifické stroje potřebují i specifickou průpravu před jejich pořízením. Jinak následuje boj....
Kromě tohó se domnívám, že zrovna tyto stroje (víceválcové čtyřtakty, ještě hooodně specifických vlastností) nejsou na tento seznamovací účel úplně nejlepší. Prát se s principem činnosti motoru, s projevy vadné cívky, nefunkčního dynama, zaškrceným sáním, nastavováním karburátorů a zapalování je vždy lepší na superjednoduchém a blbovzdorném stroji (třeba jednoválcová dvoudobá Jawa). Jak se ujede víc jak 500 m, velmi pravděpodobně dá o sobě vědět řada dalších věcí (spojka, převodovka, kardan...). Navíc, při vší úctě, i při rel. krátkých osobních zkušenostech, tyto stroje vyžadují jak "celého řidiče", tak i "celého mechanika".
Představa, že si "koupím, nějak zpojízdním cosi připomínající laickému pohledu zdáli motocykl (třeba i za pomoci někoho znalejšího), budu se vozit a časem, až mě to přestane bavit, rozeberu a zrenovuju" je podle mého hodně mimo realitu.
Toto se dá třeba u té zmiňované Jawy, ale tady nevím, nevím.
Bohužel to nejsou stroje pro uživatele "dnešního typu" - doleju, nastartuju, dojedu, ev. ošplíchnu hadicí, zagarážuju atd.
Ono to platí pro veškerou starou techniku obecně - např. kdo z dnešních řidičů si poradí s nesynchronizovanou převodovkou předválečného vozu, kdo dokáže nastartovat motor auta klikou bez vykloubení prstu či ruky, kdo je schopen a ochoten udržet na hrbolaté silnici auto se supergumovým maticovým řízením bez posilovače, kdo je připraven na (ne)účinnost brzd takových strojů atd. Ale to už jsme někde jinde.
Prostě - myslím si, že takovéto specifické stroje potřebují i specifickou průpravu před jejich pořízením. Jinak následuje boj....
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry