Životnost soukolí hlavního převodu?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
A co že to malé ložisko SKF? Rozměry? Je nějaký rozměr shodný?
Dík
Dík
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
rozměr ložiska je 20x32x20 takže šířka a vnější průměr sedí je jen třeba udělat vložku na hrušku ta má průměr 13mm, původní ložisko se také dělá i se sypanými jehlami ale únosnost a tedy i životnost této náhrady je 2x větší takže pro mně jasná volba, jen cena je trochu vyšší a to 500Kč od SKF ale dají se sehnat i levnější od ZKL nebo CF což ale asi k zátěži nedoporučuji
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Ahoj.
Měl bych prosím tě zájem o kontakt na lidi co ti dělali kolo hlavního převodu a hrušku.
Zahrávám si s variantou že bych zpomalil hlavní převod abych zpomalil celý stroj do terénu.
Stracenou rychlost na silnici získám rychlejším soukolím v převodovce na čtyřce.
Díky
Krmec
Měl bych prosím tě zájem o kontakt na lidi co ti dělali kolo hlavního převodu a hrušku.
Zahrávám si s variantou že bych zpomalil hlavní převod abych zpomalil celý stroj do terénu.
Stracenou rychlost na silnici získám rychlejším soukolím v převodovce na čtyřce.
Díky
Ural Ranger Urban Camo .Dněpr MT10
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Ahoj všem, kola stály dost kaček musel bych se zeptat jestli ještě má nebo by se musely vyrábět pozjišťuju a dám vědět.
Já jsem za ně dal ze známosti 5800Kč ale zase by měl být pokoj
Já jsem za ně dal ze známosti 5800Kč ale zase by měl být pokoj
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Ahoj Všem kola jsou dostupná = dají se vyrobit), tak se hlaste kdo má zájem, čím víc tím lepší cena
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Jak už jsme si dříve psali, mám zájem o soukolí o 10 až 15% pomalejší než je "pomalý" originál 8/37
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Ok zkusím poptat a dám vědět
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Kdysi jsme pro pomalý převod měli asi 10 zájemců, ale nepodařilo se nám to zrealizovat:
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=387
http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=4&t=387
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Bavíme se o pomalém převodu na Urala nebo na Dněpra?
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Jednokolka Dněpr a Ural mají stejné soukolí hlavního převodu. 2WD Ural má se zadní strany ubroušenou půl milimetru hlubokou drážku po obvodu, 1WD soukolí se tam montuje jako oficiální náhradní díl po líznutí na brusce.
2WD Dněpr má jiné soukolí, které slouží zároveň jako půlka klece planetek diferenciálu.
2WD Dněpr má jiné soukolí, které slouží zároveň jako půlka klece planetek diferenciálu.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Ahoj Všem,
tak kola 8/37 jsou standart ty jsem taky namontoval do svého diferáku, pokud by někdo chtěl pomalejší tzn např 8/39, 8/40 tak se ozvěte co mám poptat, a já sdělím jestli by to šlo nebo ne, ještě k těm 8/37 je to do dněpra bez náhonu side
tak kola 8/37 jsou standart ty jsem taky namontoval do svého diferáku, pokud by někdo chtěl pomalejší tzn např 8/39, 8/40 tak se ozvěte co mám poptat, a já sdělím jestli by to šlo nebo ne, ještě k těm 8/37 je to do dněpra bez náhonu side
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Rad se připojím k Michalovi ale nevím jestli 8/39 nebo 8/40.
Díky Krmec
Díky Krmec
Ural Ranger Urban Camo .Dněpr MT10
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
Nejlépe 8/41 ať je to alespoň o 10% pomalejší. Navíc 8/40 by vycházelo ošklivě soudělně, což ozubení nemá rádo.
Neznám ale geometrická omezení, zda je horší nacpat více zubů na věnec, nebo udělat 7-zubovou hrušku. Pokud tedy vychází lépe 7/37, tak jsem pro také. Cokoliv o 10 až 15% pomalejší mi vyhovuje.
Pokud bude cena do 8 litrů, prohlašuji tímto moji objednávku za závaznou.
Neznám ale geometrická omezení, zda je horší nacpat více zubů na věnec, nebo udělat 7-zubovou hrušku. Pokud tedy vychází lépe 7/37, tak jsem pro také. Cokoliv o 10 až 15% pomalejší mi vyhovuje.
Pokud bude cena do 8 litrů, prohlašuji tímto moji objednávku za závaznou.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Životnost soukolí hlavního převodu?
OK poptám 8/41 uvidím co mi sdělí až to zkreslí a jestli to vůbec půjde vyrobit a dám vědět