Ventilové vůle K 750
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: Ventilové vůle K 750
Čím větší vůle tím to více cvaká. Já když dám 0,10 tak to je v klidu , když dám 0,20 tak už to cvaká ,ale je to spíše o pocitu a na ten "kvalitní" motor to nemá vliv 
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
-
M72 - 1955
Re: Ventilové vůle K 750
Je to složité vyměnit ty šrouby zdvihátek? Kudy se tam leze? Já válce mít nebudu nebo jak jsi to myslel??? Já budu jen štelovat ventily.
Díky
Díky
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Ventilové vůle K 750
je to lehke, sundas vyfuk, povolis 4x m10 matku, 2x m8 marku, sundas celej valec a vymenis srouby
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Ventilové vůle K 750
Chlapi nemůžete někdo poměřit ventil z káčka nebo emky ?? Stačí mi celková délka a průměr talířku.Díky
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Ventilové vůle K 750
bohuzel v nejblizsi dobe neplanuju rozebirat. kdyz uz budete v tom, tak jeste uhel talirku (potrebuju vedet, jakou frezku poridit ... )
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Ventilové vůle K 750
Fapeko: По книге Урал Днепр эксплуатация ремонт :
размеры клапаиов: К-750 выпускной:
Диаметр головки - 38мм
Диаметр стержня - 9 (-0,05-0,07) мм
Длина - 137мм
Nenašel jsem tam v rychlosti nikde, že by se sací od výfukového lišil. Třeba do dněpra mám dvě hlavy, jedna má oba ventily stejných rozměrů, jedna má sací s o malinko větším průměrem hlavy. Přitom ty ventily mezi oběma hlavama i přes rozdílné průměry pasují. Pasují dokonce i do Urala.
Hipik:
Угол седла у клапанов всех двигателей составляет 45*.
Углы обработки угла клапана 15*/45*/75*.
Na těch náběhových úhlech samozřejmě moc nezáleží.
размеры клапаиов: К-750 выпускной:
Диаметр головки - 38мм
Диаметр стержня - 9 (-0,05-0,07) мм
Длина - 137мм
Nenašel jsem tam v rychlosti nikde, že by se sací od výfukového lišil. Třeba do dněpra mám dvě hlavy, jedna má oba ventily stejných rozměrů, jedna má sací s o malinko větším průměrem hlavy. Přitom ty ventily mezi oběma hlavama i přes rozdílné průměry pasují. Pasují dokonce i do Urala.
Hipik:
Угол седла у клапанов всех двигателей составляет 45*.
Углы обработки угла клапана 15*/45*/75*.
Na těch náběhových úhlech samozřejmě moc nezáleží.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Ventilové vůle K 750
Спасибо за информацию 
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Ventilové vůle K 750
Už to vidím, впускной je stejný jako выпускной 
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: Ventilové vůle K 750
No, když se kouknu do manuálu a katalogu k Dněpru, tak každý ventil má nejen své vlastní katalogové číslo, ale i jiný tvar. Výfukový je plochý , sací je prohloubený. A průměr tuším stejný není...
Re: Ventilové vůle K 750
Ventily na OHV jsou samozřejmě rozdílné, zejména materiálem. Asi jsem přišel na to, proč jsem měl v jedněch hlavách ventily stejného průměru. Ve výše zmíněné knize se v úvodu píše, že u modelu MT10-36 byl zvětšen průměr sacího ventilu ze 37 na 40mm. Tím je myšleno oproti předchůdcům - K650, MT8, MT9. Zřejmě to zůstalo inovováno i pro MT11. Moc ale nechápu účel, když průměr sedla je stejný dle knihy a i dle katalogu má sedlo jedno katalogové číslo pro oba ventily.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: Ventilové vůle K 750
Jo to máš pravdu , ale já se ptal na SV motor a to je trochu jiná ligaDneprstein píše:No, když se kouknu do manuálu a katalogu k Dněpru, tak každý ventil má nejen své vlastní katalogové číslo, ale i jiný tvar. Výfukový je plochý , sací je prohloubený. A průměr tuším stejný není...
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz