programovani TCIP 4 na Dněpr

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od da'Weed »

Zdravím,

jelikož jsem tuto problematiku nikde nenašel, tak zakládám nové téma. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo z Vás nemá zkušenosti s naprogramováním bezkontaktního zapalování TCIP 4 na Dněpr. V softwaru V80, je několik možností předvolby motocyklu, ale Dněpr ne, proto se ptám, zda nevíte jaké hodnoty se do ručního nastavení zapisují, popř. je-li někdo ochotný připojit to na počítač a hodnoty předstihu a podobně sem napsat. ;)

Velice děkuji
Dněpr MT 11
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Dneprstein »

V Ignitechu to musí mít, když to dřív (jako neprogramovatelný) na Dněpra dělali. Čistě teoreticky by to možná mohl mít i Kučera...
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od da'Weed »

Do Ignitechu jsem psal a poslal jsem jim i video: http://www.youtube.com/watch?v=VBmaDfj0 ... e=youtu.be
kde je vidět jak skáčou otáčky, ale zatím se mi neozvali..proto to zkouším vlastní cestou..
Dněpr MT 11
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Dneprstein »

Jo, chovalo se mi to onehdá podobně (teda podle zvuku, tomu grafu na compu moc nerozumim)...
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od da'Weed »

No po přidání se ty otáčky úplně rozhodí..dává to jiskru jak kdyby tam mělo byt 10000ot. přitom je tam 1500, takže se to udusí.. Chtělo by to tam vrátit původní nastavení...ale otázka je jak..:-)
Dněpr MT 11
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Dneprstein »

Otázka je, jestli přeprogramování pomůže. Pokud dobře vidim, tak je tam nastavená nějaká mapa předstihu a podle tý by se to mělo řídit. Takže pokud mapa sedí a přesto to dělá něco jinýho, tak bude závada někde uvnitř... Já to moje programovaný nemam, takže ani jinak přeprogramovat nešlo...
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od hipik634-750 »

mas spravne daleko čidlo otáček ? rekl bych že do 1000 to nejak vyjde a pak si mimo ocekavany rozsah vstupu. zkus cidlo priblizit/oddalit. odruseny fajfky nebo svicky doufam mas
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Soptík »

Tipnul bych to na chybu někde u čidla snímání otáček. Ať už rušení či vadu. Jaký tip čidla máš? A jakou máš případně vzdálenos u indukč. čidla?
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od da'Weed »

Snímač je tam VAPE, do teď to jelo v pohodě, takže rušení asi ne. Vzdálenost je pár milimetrů a je to tam napevno.. Myslím, že bude v haji ta jednotka..myslím, že se něco zku*vilo, když se vybila baterka, protože jinak si to nedovedu vysvětlit..
Přílohy
_MG_9244.JPG
Dněpr MT 11
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Soptík »

Vzdálenost toho palce od snímače by měla být par destin. A mohl odejít i snímač. Myslím že někde na Vape stránkách mají odpor tohoto snímače. Můj názor je že je nízká úroveň signálu a vymejšlí to kraviny. Myslím že jednotce by nic být nemuselo.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Soptík píše:Vzdálenost toho palce od snímače by měla být par destin. A mohl odejít i snímač. Myslím že někde na Vape stránkách mají odpor tohoto snímače. Můj názor je že je nízká úroveň signálu a vymejšlí to kraviny. Myslím že jednotce by nic být nemuselo.
souhlasim s tou vzdalenosti, par mm je nesmysl - ma tam byt tak 2-3 desetinky. nizka uroven signalu to vysvetluje. klepni do toho serizovacim kladivkem a mas spraveno
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Soptík »

Hipíku kladívko asi ne :D ale bude to chtít napilovat díry co drží snímač a udělat ho posunovací.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od da'Weed »

No dobře, teď sem to byl kontrolovat a je tam necelej mm... Na motorkářích jsem se dočetl, že odpor snímače by měl být kolem 200Ohmů a je 204.. Zkusím ho teda přiblížit no, dneska to už, ale asi nestihnu...dík za rady, uvidíme..
Dněpr MT 11
Uživatelský avatar
da'Weed
Příspěvky: 171
Registrován: 07 črc 2013, 18:30
Bydliště: Brno Královo pole

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od da'Weed »

Tak sem to šel ještě teďka rychle zkusit, než povalim do pryč a přiblížil to tak na 2-3 desetiny. Rozdíl není znát, furt to stejný..
Dněpr MT 11
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: programovani TCIP 4 na Dněpr

Nový příspěvek od Dneprstein »

Mě to dělalo takřka totéž co tobě, taky to začalo najednou a bylo to skutečně v té krabičce (jednotce). Průběžně jsem vyměnil zapalovací kabely, fajfku, cívku, snímač, veškeré napájení, veškeré uzemnění, alternátor, regulátor dobíjení, nakonec dal zapalování externě na baterku z auta bez jakékoli jiné elektroinstalace na motorce (aby ho nemohlo nic ovlivňovat), koupil stroboskop, zabrousil ventily a vyměnil vodítka, udělal výbrus... Když už jsem fakt nevěděl kudy kam, namontoval jsem zpátky kladívko a normálně to jezdilo - což potvrdilo, že zrada je někde v zapalku... - Nakonec to vyřešil ten osciloskop a Pavel Kučera, který to byl schopný z Ignitechu vydupat. Za což mu nehynoucí dík a slávu... ;)
Odpovědět