Vstřikování atd - vyděleno/sloučeno z jiných témat

Diskuze o čemkoliv
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od serpico-3 »

Dneprstein to napsal bezvadně, já jsem spíš také ta druhá skupina..Kochám se radostí, jak mi to jede,nejede mou zásluhou. Buď si říkám, ty v.le, tys to zk.rvil nebo ty kluku šikovnej, to ti ta motorka upaluje.. Ale sednout na motorku za velký prachy/ani je nemám/ by mne nebavilo, kde za mne vše dělá ŘJ a továrna, která to vymyslela mě nebaví..Vidím dnešní motorku snů, která nemá dráty a bubny a už mne nezajímá../asi úchylka/
Ale nechce mi to hned čapnout a vím, že mám vym.dané karboše a taky mi to nebaví..Ale když to potom jede na plný kule tak dobře... :)
Uživatelský avatar
veverka
Příspěvky: 538
Registrován: 14 led 2011, 22:10

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od veverka »

Davy píše: Kdybys prisla na parkoviste, napumpovala karbec, klikou natocila auto a pak si pokazdy v praci musela mejt zamasteny ruce, jako ja jeste pred par lety, tak by te to dobrodruzstvi hodne rychle preslo :mrgreen:
Ale najit svoje auto na parkovisti nebyl problem :)
No to by bylo zabavny, pac autem jezdim hlavne na jednani, kde potrebuju bejt za seriozni projektantku. Priklusat tam v zamastenym kostymku s rukama od smiru by asi nebylo to pravy :lol: V tomhle ohledu maj ty moderni auta neco do sebe.
белка
"hydroveverka"
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od Davy »

Dneprstein píše:Si myslim, že je to věc pohledu a takříkajíc živozní filozofie...

- Na jedný straně je skupina která sedne na nový BMW s ABS a ESP, zapne GPS, bundu z GORETEXU, mobil s WI-FI aby byli ON-LINE, naladí RDS a do uší pustí HI-FI, atd., atd. atd. a přejede zěměguli od pólu k pólu, aniž se jim změní křivka na EKG...
Ono to neni tak cernobily. Zalezi na tom jakej mas cil. Pokud chces zazit dobrodruzstvi, tak vemes Dnepra a vyrazis na dovolenou do Chorvatska. Jenze to je spis sportovni vykon. A z cely dovoleny si pak clovek akorat pamatuje kde co kdo opravoval. (Ja treba v Talinu vim kde je motoshop, ale mesto jsem nevidel, v Mostaru vim ze v OBI nemaj igelitovy plachty, pac jsem resil umrelej stan... :) ) Me uz tohle nejak nebavi. Jenze momentalne na nic jinyho nemam. Az dostavim barak, tak koupim novou motorku, kvalitni vohoz a vybaveni a uziju si cestu jako takovou, ne adrenalin z toho jestli vubec dojedu. Mysli ze tech podnetu ke zmene krivky EKG se i tak najde vic nez dost. Neco jsem se nacestoval i jen s baglem na zadech, nebo v "modernim" aute a nikdy jsem nemel pocit ze by mi nejak chybelo dobrodruzstvi.
To moderni vybaveni cloveka pusti o kousek dal. Sice treba nema pocit ze (si) neco dokazal, ale zato ma pocit ze neco videl a nekde byl.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od serpico-3 »

Dneprstein to napsal bezvadně, já jsem spíš také ta druhá skupina..Kochám se radostí, jak mi to jede,nejede mou zásluhou. Buď si říkám, ty v.le, tys to zk.rvil nebo ty kluku šikovnej, to ti ta motorka upaluje.. Ale sednout na motorku za velký prachy/ani je nemám/ by mne nebavilo, kde za mne vše dělá ŘJ a továrna, která to vymyslela mě nebaví..Vidím dnešní motorku snů, která nemá dráty a bubny a už mne nezajímá../asi úchylka/
Ale nechce mi to hned čapnout a vím, že mám vym.dané karboše a taky mi to nebaví..Ale když to potom jede na plný kule tak dobře... :)
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od Michal »

Zákazníci chtějící Ural se dělí na dvě skupiny. Jednu tvoří lidé toužící po klasické technice, kteří by si nejraději koupili stroj takový, jaký se vyráběl před půl stoletím, kdyby to bylo možné. Pro tyhle lidi, aby IMZ vyráběl retro s bubnovkou i vepředu, historicky vypadajícími přepínači na řidítkách, bez plastových dílů a pochromoval všechny nerezové díly.
Druhou skupinu tvoří lidé, kteří ten stroj chtějí, protože vyniká svými vlastnostmi v tom směru, který chtějí a je jim jedno, jestli nese značku Ural, BMW nebo Honda a ani je moc nezajímá, jak vypadá.
Například já jsem toužil po Uralu a mám ho velmi rád protože je to nejlepší sériově vyráběná sajda pro offroad jízdu a offroad cestování, což je to, k čemu posledních deset let používám každý stroj, ať je k tomu sebevíc nevhodný. Jsem si jist, že s novou technikou zlepšující vlastnosti Uralu při jízdě v terénu a cestování přibudou noví zákazníci. Tepelně odolnější spojka, motor se silnějším tahem díky vstřikování nebo pořádné brzdy místo chabých bubnů na zadních kolech jsou všechno kroky správným směrem. Ještě by to chtělo kompletně vyměnit tu příšernou převodovku, co řadí hůř než Jawa, za něco s menšíma mezerama mezi kvalty a výrazně pomalejší jedničkou. Pak už k dokonalosti chybí jen diferenciál (s uzávěrkou) a delší zdvih vidlic a tlumičů.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od serpico-3 »

Ano popsal jsi to dobře, pro mne bylo největší zděšení, když jsem se rozhodl koupit si Dněpra v Sušici a jel se tam podívat..Tehdy, asi v roce 1995 jich moc na silnici vidět nebylo...Přijedu a vidím podivného křížence války a "moderny". Na starý koncept nandat kulaté budíky ,blinkry , umělohmotné přepínače a novodobou nádrž může jen totální estetický tupec. Přesně v intencích socialistického realismu.Obrátil jsem se a jel domů a po nějaké době koupil za 40000 kč polovrak K 750 , který údajně nějaký ruský voják/ po okupaci 1968 spřátelenými vojsky a setrvání těchto vojsk na omezenou dobu na našem území/ přehodil postupně přes plot majiteli, od kterého jsem to koupil. Jezdím s ním dodnes... :)
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od Davy »

Michal píše:Zákazníci chtějící Ural se dělí na dvě skupiny. Jednu tvoří lidé toužící po klasické technice, kteří by si nejraději koupili stroj takový, jaký se vyráběl před půl stoletím, kdyby to bylo možné. Pro tyhle lidi, aby IMZ vyráběl retro s bubnovkou i vepředu, historicky vypadajícími přepínači na řidítkách, bez plastových dílů a pochromoval všechny nerezové díly.
Takova skupina je myslim u kazdy znacky, nekde vetsi, nekde mensi. Jenze vyrabet retro model si muze dovolit jenom hodne silna fabrika jen jako doplnek sortimentu, protoze prodej takovy motorky by byl hodne malej. A naopak naklady na vyvoj by byly dost znacny, protoze to retro by muselo jen jako retro vypadat, kvuli homologaci. Nelze vzit stary formy a zacit bouchat znova model z padesatejch (viz vykriky po replice OHC na manii :) )
Ona ta ultrakonzervativni skupina bejva opravdu hodne mala. Treba amici pokud vim poradali demonstrace, kdyz HD prestal montovat kickpaku. Ale ani tam prodejum modernizace nakonec nijak neuskodila.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dneprstein
Příspěvky: 612
Registrován: 21 led 2011, 12:28

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od Dneprstein »

Ale, ale... Takovej Enfield nic jinýho než "retro" nevyrábí a nijak se nepotápí. I když je pravda, že mě už se ten nový model (asi pět let vyráběný) zdaleka nelíbí tak, jako ten původní (vyráběný asi tak padesát let :) ). Ale furt se z toho "novýho" dá udělat moc hezká mašina...

http://www.motorkari.cz/clanky/moto-nov ... ?kid=18896
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od Davy »

hmmm, pravda
Vyjimka potvrzujici pravidlo :) Ale i oni inovujou. Podobne jako Jawa zili z urcityho segmentu trhu, kde nebyla dulezita ani tak kvalita jako kvantita a uz se i tahle cast zakazniku meni.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Vstřikování atd - vyděleno ze Statistika prodeje a dovoz

Nový příspěvek od serpico-3 »

Dokonce ti ortodoxové si stavby H-D dělají na pevném rámu..Žádný nadměrný konfort a to to nejsou žádní mladíci.. :)
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavá videa

Nový příspěvek od fapeko »

No mi se to líbí , aspon jezdi za 3l/100km a ne za 10l/100km ;)
Kdyby to vztřikování šlo někde schovat(zamaskovat) tak si ho taky dám :D
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Zajímavá videa

Nový příspěvek od serpico-3 »

Proč ne, ale když člověk čte testy motocyklů, kde továrna přešla z karburátorů na vstřikování , velmi často se shodují, že na karboše měl motor plynulejší rozjezd, a paradoxně lepší dávkování paliva/z pohledu jízdního projevu/. Kdo někdy s takovou jel, možná si všiml, že záběr motoru po přidání plynu je skokový, což je vidět i u aut..Mě to žere 10 litrů/můj odhad/svíčky mám cihlové, mám tam Pal -7 určitě 10 let a vím, že je motor spokojen. Předchozí majitel šetřílek, dokázal, že svíčka byla bílá a motorka nejela..A u vzducháče ubírat palivo je riziko a u amatérské instalace se může stát, že to naopak bude žrát víc..Ale na druhou stranu bude z majitele palivový expert... :)
A jezdit za 3 litry je buď překlep nebo opiový sen..
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavá videa

Nový příspěvek od Davy »

Pekna prace. Akorat mi neni jasny proc ma klapku tak nacpanou vepredu ze se mu tam skoro nevejde vzduchac a za ni takovej velkej objem.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Zajímavá videa

Nový příspěvek od serpico-3 »

Zajímalo by mne, kde šikula umístil čidlo teploty motoru , zda ŘJ použil z něčeho, nebo je to samovýroba..Směs patrně určuje snímač podtlaku nebo "váha" a polohu pístů zda odvodil od zapalování nebo zda dal čidlo na setrvačník..Protože třeba ta teplota je dost důležitá a u vzducháče je to problém.Stabilita teploty tam zrovna moc není...Ale je to borec, to se musí uznat.. :)
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zajímavá videa

Nový příspěvek od fapeko »

Chlapi , já myslím že jak přijdou ty nové stříkačky k nám i s bezkontaktem tak ta spotřeba se opravdu moc nebude oddálovat od toho mého "opiového snu" :geek: 3l/100km
Bylo tady už někde psáno že po namontovaní bezkontaktu a new karbcu šla spotřeba na 5l/100km a stím vstřikem tu musí jít zákonitě ještě více dolů
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Odpovědět