cívka kulata maluch
Pravidla fóra
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
Nedaří se Vám něco sehnat? Zeptejte se, možná to někdo z nás už někde viděl.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: cívka kulata maluch
Co tam máš za cívku teď?
Re: cívka kulata maluch
ted mám dvě 6v z pionýra do serie.baterka 6v
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: cívka kulata maluch
Napiš tady na tyhle fiat pacienty http://www.126fan.cz/burza/burza.php ja tady take sehnal
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: cívka kulata maluch
Ta cívka z Malucha je ale na 12V. Při provozu na 6V bude sotva fungovat. To ale dvě 6V cívky v sérii také. 2-vývodovou cívku na 6V žádnou neznám. Nenapadá mě, jak to kloudně vyřešit.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: cívka kulata maluch
Já vím,ze je to právě ten zdroj mych problemu.Ale právě co tam dat?leda dve z babetty ty sou na4V.Ale je pravda,ze mi jezdil i v zime se zamrzlou baterkou,ktera mela 4V a to jsem tam jeste k tomu mel bezkontakt.To jsem tady jediny kdo ma 6V???
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: cívka kulata maluch
Ahoj.Já mám taky 6 v a koupil jsem originál přímo v Rusku a musel kvůli ní na letišti rozbalovat kufr
.Tady je jedna na Allegru.Nebo k těmhle nemáš důvěru?
http://allegro.pl/dniepr-ural-k-750-mw- ... 00046.html
http://allegro.pl/dniepr-ural-k-750-mw- ... 00046.html
Re: cívka kulata maluch
Jo jenze tuhle já pouzit nemuzu.Nemam rozdelovac.Ja mam mit dvouvyvodou takovou tu hadrovou,puvodni byla spatna.Tak sem sehnal novou,ale ta se mi taky nezda,protoze to s ni hazi hodne mizernou jiskru,ale je na ni psano ze je na 6v kladivko,nechtelo mi to ani chytat.Ted jak mam ty dve z pionyra,tak to chyta dobre,ale jak sem psal je to napeti asi male a proto mi odchazi svicky(slaba jiskra)
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: cívka kulata maluch
Ludvo, to je ale jednovývodová cívka, jestli to na té tmavé fotce dobře vidím.
Pavel má problém v tom, že M-66 je jediný typ, co má staré 6V dynamo a zároveň zapalování PM302, tedy bez rozdělovače. Starší typy měly rozdělovač, novější 12V alternátor. Potřebuje z jednoho 6V zapalování krmit 2 cívky, nebo jednu dvouvývodovou cívku. Jednou z možností, které bych už neřadil mezi úplně snadné, je udělat si dva spínací stupně elektronického zapalování, které je už možno ovládat z jednoho kladívka. Cívky by pak nemusely být v sérii.
Cívky z babety bych se trochu bál, babeta má kondenzátorové zapalování, cívka na ní slouží jen jako VN trafo. Nevím zda ta cívka má schopnost akumulovat energii sycením jádra, u kondenzátorového zapalování se energie akumuluje v kondenzátoru, ne v cívce. Muselo by se to vyzkoušet.
Pavel má problém v tom, že M-66 je jediný typ, co má staré 6V dynamo a zároveň zapalování PM302, tedy bez rozdělovače. Starší typy měly rozdělovač, novější 12V alternátor. Potřebuje z jednoho 6V zapalování krmit 2 cívky, nebo jednu dvouvývodovou cívku. Jednou z možností, které bych už neřadil mezi úplně snadné, je udělat si dva spínací stupně elektronického zapalování, které je už možno ovládat z jednoho kladívka. Cívky by pak nemusely být v sérii.
Cívky z babety bych se trochu bál, babeta má kondenzátorové zapalování, cívka na ní slouží jen jako VN trafo. Nevím zda ta cívka má schopnost akumulovat energii sycením jádra, u kondenzátorového zapalování se energie akumuluje v kondenzátoru, ne v cívce. Muselo by se to vyzkoušet.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Michal "Potápka" :-)
Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Re: cívka kulata maluch
Přesne michal popsal můj problem:-)).Já proste musím mít neco extra.nebo možnost přejít na 12v coz bych hodne nerad.hlavne bych nechtel zasahovat do bloku motoru.a alternator se mi na tom motoru nelibi,leda sem nekde zahledl dynamo na 12v v obalu toho 6V,treba se pletu.Co by tak znamenalo postavit teda dva spinace ovladane kladivkem?Jsem slabo proudy elektrikar,takze bych byl schopny to vyrobit,jen je otazka sehnat schema a jestli by to vubec chodilo.V tech RLC atd jsem asi ve skole nedaval pozor,tak uz si nepamatuju ty vztahy.
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
-
Dneprstein
- Příspěvky: 612
- Registrován: 21 led 2011, 12:28
Re: cívka kulata maluch
No... Dvouvývodovou z Malucha jednu rezervní mam. Jak už bylo napsáno, tak je ale na 12V. Nicméně, já jí mam zapojenou přes odpor (původně tam nebyl, nicméně jsem byl upozorněn, že by tam být měl, tak tam teda je) a je otázkou, kolik do ní vlastně leze... Možná, že by bez odporu těch 6V zvládla, když bude baterka nabitá, ale těžko říct. Leda zkusit...
Re: cívka kulata maluch
http://allegro.pl/dniepr-ural-cewka-6-v ... 12919.html
Vím že tyhle cívky mají špatnou pověst, ale osobně bych si koupil dvě, abych měl jednu náhradní pro případ poruchy.
Re: cívka kulata maluch
Tu mám doma taky uplne novou,ale s tou ta jiskra byla mensi nez od 2 v serii(nechtelo to ani chytnout)http://allegro.pl/dniepr-ural-cewka-6-v ... 12919.html
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: cívka kulata maluch
Zkusil jsi vyměnit kondenzátor a kladívka? Osobně jsem se potkal s kladívkem (novým), které mělo špatný kontakt (přechodový odpor) mezi nosnou částí kladívka a samotným kontaktem a výsledek byl hodně podobný tomu co popisuješ. Doporučuji změřit odpor kontaktů, případně zkusit vyměnit i s kondenzátorem. A ještě mne napadá prověřit stav akumulátoru, jestli už není měkký a při sepnutí kontaktů nepadá napětí moc dolů, případně problém v kabelech. Zkus změřit napětí na baterce a na kontaktech přerušovače při sepnutém kladívku.
Re: cívka kulata maluch
Kondenzátor sem menil za nový,odpor kladivka sem taky meril 0ohmu.Napeti na beterce (je rok stara) mam 6v pri sepnuti mereno na kladivku 5,8V(pred tim sem mel problem s prechodovým odporem ve spinacce,to padalo az na 3v).Proste se mi to zda dost divny,to same mi delalo i na ten origos bezkontakt.
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.