Motor K-750
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Motor K-750
Ahoj zakládám abch se optal na nějaké detaily ohledně motoru protože jsem se konečně dostal do stadia že budu mít do něj co namontovat (jestli teda přijde konečně ta klika od padalíka) výbrusy snad klapnou zejtra.Tady je aspon nějaká fotka toho co vlastně vytvářím
jelikož byla v karteru vymlácená díra předního ložiska tak jsem musel vyvrtat větší a vytočit pouzdro. Mezi pouzdro a tu přítlačnou placku ložiska dám o-kroužel po vzoru fapeka.a jak to pak celý složit myslím tím ideálně přesnej postup..
ložiska jsem pro jistotu vzal C4..
další věc:nekupoval jste někdo gufero na to čelo kliky co se dává místo filcu myslím tím 50,66,7 protože jsem ho našel s minimálním odběrem 30ks což snamená že ho v číně napečou a sem pošlou a to bych se nedočkal..
další věc:nekupoval jste někdo gufero na to čelo kliky co se dává místo filcu myslím tím 50,66,7 protože jsem ho našel s minimálním odběrem 30ks což snamená že ho v číně napečou a sem pošlou a to bych se nedočkal..
k750side,jawa 559side
Re: Motor K-750
Čus buchtič,
tohle gufero maj u nás v prodejně. Už jsem ho kupoval. A u dalšího štítu se povedlo udělat díru jen 65. Ale to je asi klika.
Jestli se nemýlím tak fapeko dávaj jen malej koužek pod tu trubičku na mazání rozvodovejch kol.
tohle gufero maj u nás v prodejně. Už jsem ho kupoval. A u dalšího štítu se povedlo udělat díru jen 65. Ale to je asi klika.
Jestli se nemýlím tak fapeko dávaj jen malej koužek pod tu trubičku na mazání rozvodovejch kol.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Motor K-750
zkus logup usti na to gufero
ten okrouzek tam daval, aby mu to nechcalo okolo ty mazaci trubicky. pak si naprazdno zapoj cerpadlo a nastav si kolik oleje chces na zadni lozisko, valec a rozvody primackavanim ty mazaci trubicky ...
ten okrouzek tam daval, aby mu to nechcalo okolo ty mazaci trubicky. pak si naprazdno zapoj cerpadlo a nastav si kolik oleje chces na zadni lozisko, valec a rozvody primackavanim ty mazaci trubicky ...
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Motor K-750
Gufero - kdyby nevadilo o 1mm vyšší:
http://www.rubena.cz/gufero-50x-66-8-wa ... 81-c-2211/
http://www.rubena.cz/gufero-50x-66-8-wa ... 81-c-2211/
Dněpr MT12
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Honda CM400T
Honda XBR 500
ČZ 175/1938
JČZ 150
...a další stvůry
Re: Motor K-750
buchtic: Prostuduj si celé forum a začni třeba tady http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=1242
Pokud nemáš žádné zkušenosti s ruskýma motorama a nevíš na co si máš dávat bacha při skládaní motoru ,tak mi zavolej a já ti vše vysvětlím. Ten motor je jednoduchý jako "facka" ,ale v zásadě nemůžeš ničemu tam věřit a to co má byt rovné nemusí být rovné ,to co má být v nějakém úhlu taky není ......no prostě je to někdy děs
a mnoho lidí se pouští do toho sami a po složení jim to pořád tříská ,nebo po ujetí několika km to musí znova půlit .
Není pravda ,že pokud dělám 20 let GO motoru na jawkách,japoncích a kdo vi ještě čeho ,že taky umím správně složit motor z rusáka .Třeba válce se úplně jinak honuji a upínají než klasicky,klika se vymezuje axiálně,setrvák se zabrušuje ,ventily ,nadzvihátka a mnoho dalších věci .
Ted jsem dělal jednu z mnoha go motoru a kluk z ČB říkal, že je prý ten motor po generálce a něco mu tam tříska. Dovezl mi to domu a po rozebrání jsem zjistil ,že má ucpané mazací kanálky na ojničním čepu dole na klice a ojnice mu chodila 4mm +tam byli narvané nějaké písty z něčeho ,které klepali do kliky .Po mé kompletní poctivé generálce motor šlapal takhle https://www.youtube.com/watch?v=Phwwr_j_kD0
Pokud nemáš žádné zkušenosti s ruskýma motorama a nevíš na co si máš dávat bacha při skládaní motoru ,tak mi zavolej a já ti vše vysvětlím. Ten motor je jednoduchý jako "facka" ,ale v zásadě nemůžeš ničemu tam věřit a to co má byt rovné nemusí být rovné ,to co má být v nějakém úhlu taky není ......no prostě je to někdy děs
Není pravda ,že pokud dělám 20 let GO motoru na jawkách,japoncích a kdo vi ještě čeho ,že taky umím správně složit motor z rusáka .Třeba válce se úplně jinak honuji a upínají než klasicky,klika se vymezuje axiálně,setrvák se zabrušuje ,ventily ,nadzvihátka a mnoho dalších věci .
Ted jsem dělal jednu z mnoha go motoru a kluk z ČB říkal, že je prý ten motor po generálce a něco mu tam tříska. Dovezl mi to domu a po rozebrání jsem zjistil ,že má ucpané mazací kanálky na ojničním čepu dole na klice a ojnice mu chodila 4mm +tam byli narvané nějaké písty z něčeho ,které klepali do kliky .Po mé kompletní poctivé generálce motor šlapal takhle https://www.youtube.com/watch?v=Phwwr_j_kD0
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Motor K-750
fapeko:dneska jsme měřily ty polský písty při ohřátí na 140stupnu a dopadlo to tak že jsme dělali vůli 6 stovek..posranej zinek..jen mě překvapilo že ty válce válce maj vložku to je normální?
Jinak jsem už prostudoval tady snad všechno ale tohle jsem založil od toho když budu nad něčím váhat tak nemusím někoho otravovat:-)
Jinak jsem už prostudoval tady snad všechno ale tohle jsem založil od toho když budu nad něčím váhat tak nemusím někoho otravovat:-)
k750side,jawa 559side
Re: Motor K-750
buchtic: nějak nerozumím jazyku tvého kmene
jakých 6 stovek
jaká vložka
jaký zinek
proč si nahříval písty 
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Motor K-750
fapeko:ohřejvaly jsme písty aby jsme zjistily o kolik se roztáhnou...6 stovek myšleno vůle výbrusu..
neviděl jsem jiný válce na káčko ale mám je normálně vyvložkovaný litinovejma vložkama..
neviděl jsem jiný válce na káčko ale mám je normálně vyvložkovaný litinovejma vložkama..
k750side,jawa 559side
Re: Motor K-750
Válce z káčka jsou celolitinové, takže tam nenajdeš vložku, ledaže bys myslel k650
MV650
K750
K750
Re: Motor K-750
buchtič: a je ta vložka v celé délce válce, nebo je tam vloženej jen kroužek. Já mám doma dva válce s kroužkem a mám je připravený na reinkarnaci v hutích.
A 6 stovek vůle je na tenhle vzducháč sakra MÁLO. Chytrá kniha uvádí 7-9 stovek. Já to nechávám brousit na desetinu.
A 6 stovek vůle je na tenhle vzducháč sakra MÁLO. Chytrá kniha uvádí 7-9 stovek. Já to nechávám brousit na desetinu.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
Re: Motor K-750
buchtic: ty kvalitní pisty z Allmontu jsou dlouhodobě prověřeny ,že i při vůli 6 stovek se nezadíraj při záběhu.
Já dávam všude 7-8 stovek a vše OK .V oleji je naletá přísada do oleje "med" a do benzínu přidávám v poměru 1:50 oil M2T a ještě mi nikdo nehlásil že by měl problém ze zadíraním.
Pokud máš vložku nalisovanou v tom válci ,tak bud jenom rád protože ta původní litina stoji za houby
Já dávam všude 7-8 stovek a vše OK .V oleji je naletá přísada do oleje "med" a do benzínu přidávám v poměru 1:50 oil M2T a ještě mi nikdo nehlásil že by měl problém ze zadíraním.
Pokud máš vložku nalisovanou v tom válci ,tak bud jenom rád protože ta původní litina stoji za houby
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Motor K-750
Zkontroluj jestli je v celé délce. Mám zkušenost s asi 1cm dlouhým kroužkem. Příležitostně to nafotím a dám to sem.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Jawa 250/353
K-750
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Motor K-750
proste si to mel vybehany, tak tam nekdo dal vlozku, no 
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP