Stránka 1 z 2

Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 04 srp 2011, 21:49
od Jarda
Vypouštěl jsem nádrž a stala se mě jedna věc-mám rozdvojený kouhoutek-origo,není zanesený bordelem,ale chvíli mi teče benzín levým,chvíli pravým vývodem,dost nerovnoměrně na to,aby to mohlo naplnit karburátory současně.Chci zkusit dát dva kohouty na nádrž,pro každý karbec jeden,máte někdo zkušenost,jak to udělat?Vyvrtat,vložit matici a zavařit?To se mi moc nechce,pořád je cítit benzínem,myslel jsem vyvrtat,vložit holendr,zevnitř utáhnou matku,mezi dát samozřejmě těsnění,otázka je jak se dovnitř dostanu....

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 04 srp 2011, 23:24
od Ivo
Vůbec to neřeš... Oba karbce ti nakrmí i klasický Jikov kohout s jedním vývodem. Pokud ti tečou střídavě vývody, vůbec si tím nelam hlavu. Každý karburátor si stejně vezme jen tolik, kolik potřebuje... A pokud druhý má dost, bere si to ten první :) Opravdu řešíš totální hloupost!!!!

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 05 srp 2011, 07:50
od Jarda
mě přijde,že to tolik žere,že ten jeden kohout nestačí,asi je to fakt blbost,uvidíme,až dám konečně K-68,třeba se to zlepší,mě se právě zdálo,že mám vpravo pořád malou hladinu a karburátory jsem prohazoval.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 05 srp 2011, 11:55
od Ivo
S těma by ti to mělo fungovat jako nic... Ale aby nakonec nebyl zádrhel někde jinde... Na E-shopu SovMotCentr jsou zlevněny na 1320,- za kus

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 05 srp 2011, 13:54
od Michal
Ivo píše: Na E-shopu SovMotCentr jsou zlevněny na 1320,- za kus
Což je stále ještě nejdražší na trhu, ale už né tak brutálně jako doposud.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 05 srp 2011, 20:23
od Dneprstein
Hm... Otázka je, jestli "konkurence" má taky originály...

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 05 srp 2011, 20:52
od Ivo
Přesně tak, spousta prodejců nabízí nefunkční padělky...

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 05 srp 2011, 22:26
od Jarda
za tyhle prachy bych je radši koupil u Kučery,to už není takový rozdíl....Navíc výměnou karbců nic nezkazím,tyhle sice fungují tak nějak,že se svezu,ale nemůžu dát zprudka plný plyn a volnoběh se seřizuje dle nálady stroje.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 06 srp 2011, 12:04
od drumbas
no ja koupil k 68 od kamoše a ten na ně jezdil normalně
ja jsem si je namontoval a chvily super a ted posledni dobou je to furt nějake rozhašene
nejde mi seřidit bohatost
furt tam je moc benzinu černe svišččky a tak
ted sem koupil z alegra k 65 a včera sem dal trysky z k 65 do k 68
je to lepši aspon už nejsou černe svičky ale zase to nějak nechce jet musim to protahovat jak krosinu
asi zkusim namontovat ty k 65 a uvidim
a co se tyče novych k 68 tak bych je koupil ale ezy mi to na nich bude robit zas tak budu mit dvoje a mužu se leda stim tak vyfotit

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 06 srp 2011, 22:16
od Jirka-MT9
Zkus mrknout, v jakém stavu máš těsnění na jehlových ventilech. Taky jsem to měl po nějaké době provozu stále přeplavené a bylo to stále horší a horší. Když jsem to rozebral, tak ty těsnicí O kroužky na jehlových ventilech byly téměř fuč. Netuším proč téměř zmizely, ale když jsem dal nové, tak je vše zase v pohodě. :D

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 06 srp 2011, 23:42
od Dan
Taky jsem poprvé koupil nějaké K68 no name a na ty to moc nejelo a pak už to nešlo pořádně seštelovat.
Ty originál Pekary jsou stoprocentně lepší.A ještě když je zlevnil tak bych být tebou neváhal .

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 07 srp 2011, 10:02
od Michal
Na jehlové ventily pro K63/65 se dnes místo červených těsnění (asi fíbr), které rozpouští dnešní benzín, dělají náhrady z nějakého průhledného polymeru nebo silikonu. Nějaké mi doma zbyly, jestli je chcete, můžu je vzít na nejbližší sraz do Litoměřic. V karburátorech K68 mám modernizované jehlové ventily s jehlou s pogumovanou špičkou jako se používá na rejžích posledních asi 40 let. Nicméně nedokážu říct, zda jsou to originály nebo kopie. Takže nevím, jestli má originál staré nebo moderní provedení. Podle popsaných rozdílů na stránkách Pekaru to vypadá spíš jako něco mezi - technicky jako originál, ale chybí nálepky a vyražené potisky. Byly za 2 litry za pár z (východo)německého e-shopu. Stejně jsem tam ale dal menší hlavní trysku, s tou origo 190 to fakt seřídit nešlo, to asi není na papírový vzduchový filtr, nebo je to pro motor s menším podtlakem.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 07 srp 2011, 15:09
od drumbas
sem to rozebral a žadne těsněni sem nenašel ani stopy
jo ještě a kde to mam hledat ja se kukal tam jak poušti vnebo zastavuje benzin
prostě od plovaku ten ventil
a da se to když tak sehnat

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 07 srp 2011, 16:40
od Michal
Jehla staršího typu vypadá takto i se sotva viditelným tesněním
Obrázek
sotva viditelné těsnění takto
Obrázek
Stará neprůhledná těsnění rozpouští dnešní agresivní benzín

Moderní varianta s pogumovanou špičkou zhruba takto
Obrázek

Ta ale vyžaduje jinou dosedací plochu ventilu.


Pokud tam těsnění nemáte vůbec, už vám ho zcela rozpustil benzín. Také se mi to stalo. Ty průsvitná těsnění má určitě Pavel Kučera, ale seženete je i u každé druhé jeho konkurence.

Re: Nedostatečný přívod benzínu

Napsal: 07 srp 2011, 18:40
od drumbas
v k 65 ma tu starši variantu a samo že bez těsněni a v k 68 tu druhou a ta guma tam je
každopadně sem dnes vyměnil k 68 za k 65 a luxus tak sem se eště nesvez a volnoběh drži akorat musim koupit svičky jezdim na stare n8
takže když to shrnu tak mam asy ty k 68 ukrajinske na ktere to prostě nejezdi
takže asy koupim od pavla nove ale sem na rozpacich bo nevym teda nemam zaruku že to na to pojede
kdybych tak mohl to někde vyzkoušet abych nekupoval zajca v pytlu že ale zase asy by si to nelajznul že