Předstih bez regulace
Napsal: 05 dub 2014, 16:55
Všechny zdravím a rád bych se podělil o můj, zatím testováný pokus se zapalováním na Dněpru 650 sólo.
Vydělal jsem z regulátoru váčku,vyvložkoval ji,nasadil na vačkový hřídel a ve správné poloze zajistil vyrobeným dílem,který zabrání pootočení.Po dotažení šroubu M6 byla tedy napevno spojená s vač.hřídelí.Nastavil jsem odtrh asi 0,5 a zapalováním pootočil tak,aby se kontakty rozevřely zhruba v půli mezi znaky,,P"a,,BMT".
Výsledek je takový,že to startuje na poprvé a volnoběh je krásně pravydelný při studeném i teplém motoru.
Samotná jízda taky nemá chybu.Akcelerace,z kopce do kopce,pomalá nebo rychlá jízda, vše je prostě jak má být.Na druhou stranu je to asi divné.
Tak mě teď zajímá jestli už s touhle úpravou někdo jezdí a co si o tom myslíte.
Díky za vaše názory...
Vydělal jsem z regulátoru váčku,vyvložkoval ji,nasadil na vačkový hřídel a ve správné poloze zajistil vyrobeným dílem,který zabrání pootočení.Po dotažení šroubu M6 byla tedy napevno spojená s vač.hřídelí.Nastavil jsem odtrh asi 0,5 a zapalováním pootočil tak,aby se kontakty rozevřely zhruba v půli mezi znaky,,P"a,,BMT".
Výsledek je takový,že to startuje na poprvé a volnoběh je krásně pravydelný při studeném i teplém motoru.
Samotná jízda taky nemá chybu.Akcelerace,z kopce do kopce,pomalá nebo rychlá jízda, vše je prostě jak má být.Na druhou stranu je to asi divné.
Tak mě teď zajímá jestli už s touhle úpravou někdo jezdí a co si o tom myslíte.
Díky za vaše názory...