Hrátky s airboxem

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Jura
Příspěvky: 125
Registrován: 01 říj 2012, 21:59
Bydliště: U Olomouce

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od Jura »

Tohle jsem našel v manuálu k750
image.jpg
image.jpg
Udělali Rusové nějakou takovou nádrž? Nebo je to doporučená úprava ?
MV650
K750
Jura
Příspěvky: 125
Registrován: 01 říj 2012, 21:59
Bydliště: U Olomouce

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od Jura »

Udělali, asi jenom pro sport
image.jpg
image.jpg
MV650
K750
serpico-3
Příspěvky: 455
Registrován: 16 led 2013, 16:03

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od serpico-3 »

Hergot, musím říci, že jsou to hezké motorky..Proti serii je to krása.
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od Davy »

Zrovna jsem z jedny nadrze vykuchal ten kaslik na cigarety a chvili jsem premejslel ze tam ten filtr dam. Ale on Dnepr uz takhle ma dojezd na nadrz dost zoufalej. Takhle upravenou nadrz bych odhad tak na 13 litru, mozna i min.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Jura
Příspěvky: 125
Registrován: 01 říj 2012, 21:59
Bydliště: U Olomouce

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od Jura »

Na sajdě bývá +10l v kanystru. Je to otázka priorit, na blbnuti je to dobry. Je fakt, že každej se sajdou nejezdi.
MV650
K750
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od Michal »

Jura píše:Na sajdě bývá +10l v kanystru. Je to otázka priorit, na blbnuti je to dobry. Je fakt, že každej se sajdou nejezdi.
To sice je, ale má jednu zásadní nevýhodu - musí se zastavit a přelévat. A tato potřeba nastává nejčastěji v místě nebo okamžiku, kdy se to hodí nejméně.
Tak jako že benzín dojde nejčastěji:
1) uprostřed rušné křižovatky,
2) uprostřed předjížděcího manévru,
3) v místě kde není kam uhnout před rušným provozem.
Zákon schválnosti je jedním ze základních kořenů přirozeného principu pravděpodobnosti a tím odlišuje realitu od matematické teorie pravděpodobnosti stojící na chybném teoretickém předpokladu o nezávislosti dějů. :)


Mě napadlo přidělat nádrž z nějakého malého auta zespod na sajdu v zadu za rámem a využít zabudovaného elektrického čerpadla k doplňování benzínu do hlavní nádrže. V případě Uralu 750 by k tomu stačilo to napojit na existující přepadovou trubku nádrže. K realizaci by stačilo projít vrakoviště a nalézt nádrž vhodného tvaru. 12V čerpadlo a čidlo palivoměru mají nádrže posledních 25 let zabudované. Výsledný dojezd by pro dálkové cestovatele stál za zvážení.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Davy
Příspěvky: 813
Registrován: 20 črc 2012, 09:23
Bydliště: Lovosice a Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od Davy »

taky jsem o tom uvazoval, ale bojim se zranitelnosti ty nadrze. Pri nehode by to moch bejt pruser jak krava.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Uživatelský avatar
krmec
Příspěvky: 66
Registrován: 18 srp 2013, 14:42
Bydliště: Zbraslav

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od krmec »

Tak se nám povedlo otestovat nový airbox :)

1. vyjížďka
Motor táhl lépe odspodu, v jednom kopci při rozjezdu měla chuť jít na zadní, ale s triskama 135 + dvě podložky pod jehly (origo 125) byla příliš chudá směs. Takže zmodrala kolena... totál

2. vyjížďka
Trisky jsou momentálně 150 (pasují z eMZety).
Při zátěžovém testu se motor choval opět perfektně od nízkch otáček a měl o dost více sily oproti origo airboxem.
Test proběhl na asfaltu v kopci na Točnou (Praha), kde jsme dohnali závodníka se Saxem, nejel pomalu :) A v terénu na umělém kopci mezi Dolníma Břežanama a Zlatníky, následně v Břežanským Údolí (na cestě pro cyklisty :) )

Zatím se motor chová suprově a jsme celkově spokojen! :)
Přílohy
5461.JPG
Ural Ranger Urban Camo .Dněpr MT10
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: Hrátky s airboxem

Nový příspěvek od hipik634-750 »

Davy píše:Zrovna jsem z jedny nadrze vykuchal ten kaslik na cigarety a chvili jsem premejslel ze tam ten filtr dam. Ale on Dnepr uz takhle ma dojezd na nadrz dost zoufalej. Takhle upravenou nadrz bych odhad tak na 13 litru, mozna i min.
pri zavodu asi za jizdy dolejvali z kanystru :)
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Odpovědět