Proto M12 a tou se musí při montáži začínat. Kdybych tam karburátory nahnal šikmo, bylo by samozřejmě místa pro obě matky stejně, ale původní plováková komora je vůči zbytku odlitku skloněná asi o 12,7 stupně. Tak ti Rusové určitě nebyli blbí. A na wermachťákovi to mám original taky....
Potom jsem kvůli přepouštěcím trubkám frézoval vybrání do příruby Jikovu v horní části odlitku.
A trubky, aby měly funkční průřez, jsou zpočátku elipsovitého průřezu. Vedou šikmo k ventilu, tím se i nahoře ušetří tak půldruhého centimetru. Šikmost umožní to vyfrézované vybrání a ještě je tam potom výborné proudění.
Když jsem přepouštění na seřízených karburátorech zapojil, stouply otáčky volnoběhu tak o 200 - 300/min.
Ty jsem snížil dorazovými šrouby a minimálně to je prokazatelný bonus, který úprava přinesla.
......proto se mi občas dere benzín horem z nádrže ven
Samozřejmě s novější převodovkou, kde nejsem vázaný na odlitek filtru vzduchu je vše jednodušší a ty hadice se tam nějak nakroutí.