Vodítka ventilů dněpr/lada

Pochlubte se svými zlepšováky. Nebo zde hledejte inspiraci.
Pravidla fóra
Pochlubte se svými úpravami, vychytávkami, doplňky. Diskutujte o úpravách, nad jejichž provedením si lámete hlavu.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Míra »

tak s chystám alisovat nový žigulí vodítka s gumičkama do dněpra. a jen taková otázka, jak hluboko zalisovat? nebo alespoň jakej má ventil vlastně zdvih? kolik by tak asi u pavla stáli nový ventily? je potřeba vodítka nějak upravovat?
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 258
Registrován: 20 led 2011, 17:30
Bydliště: Nový Hradec Králové

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Ivo »

Původní vodítko by mělo mít osazení, tak bych to dělal podle toho původního. Jestli pamatuji správně, tak po té co jsem zalisoval tak jsem ještě bral výstružníkem. Je to docela věda, musí tam být správná vůle, aby se ti nezadřel ventil. NA cenu ventilů zavolej Pavlovi, budeš to mít nejjednodušší.
Ural Ranger 750
M-72-je a bude ;)
Bylo: K-750, Dněpr- MT13,Mt-16,MT-11,Ural 650 solo,Ural M66
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Míra »

což tohle je jasný :-) já se jen bojim, aby mi gumička nesjížděla k zámku na dříku ventilu. to by moc dlouho nevydržela.
Dněpr 11 solo/side
Uživatelský avatar
Michal
Příspěvky: 1137
Registrován: 14 led 2011, 21:43
Bydliště: Károv, Středočeský kraj

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Michal »

Žigulí sací vodítka jsou i s guferkem asi o 2mm kratší, než originál. Já je zalisoval o to méně. Na složeném motoru jsem si včas změřil zdvih ventilu a zkontroloval, že do guferka nebude narážet talířek s klínkama.
Guferka je těžké na to vodítko dostat bez poškození, narozdíl od rejžáckých, takže bych se sjetí guferka neobával.
Nové ventily značky MAZ mě loni stály 180Kč kus u Pavla, přežily i přidírání v chybně vystruženém vodítku, takže budou poměrně kvalitní.
By my deeds I honor him, flat twin.
Michal "Potápka" :-)

Днепр 650 Молодежный Чоппер (КМЗ-8.157.022) 2002г.
Урал 750 Спортсман (2WD) 2005г.
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Míra »

no ale já mám problém, že osazení na dříku ventilu jedlouhá asi 13mm, tz ještě 5mm pod talířkem mám zůženej dřík. no ventily asi koupim ov a hotovo. jdu je objednat.
Dněpr 11 solo/side
Georgi

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Georgi »

Nemáte někdo dva ventily a ventilové pružiny na dněpra K 750?
Díky Jirka tel.: 722 505 125
drumbas
Příspěvky: 382
Registrován: 26 bře 2011, 11:38
Bydliště: okoli ostravy

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od drumbas »

chotusice 30července tam seženeš uplně všecko
stary tam nedavej
ju
Uživatelský avatar
Soptík
Příspěvky: 286
Registrován: 19 črc 2011, 13:10
Bydliště: Náchod

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Soptík »

Jestli na to spěcháš tak Chotusice. Jinak já jsem scháněl věci v Polsku a proti Chotusicím někdy i za půlku. A zdroj je stejnej. Jen míň překupníků.
Jawa 350/640
Jawa 250/353
K-750
Uživatelský avatar
Míra
Příspěvky: 270
Registrován: 15 led 2011, 00:50
Bydliště: klec u třeboně

Re: Vodítka ventilů dněpr/lada

Nový příspěvek od Míra »

nakonec vyřešeno koupí nového motoru :-D
Dněpr 11 solo/side
Odpovědět