Stránka 1 z 1
lak na vejfuk
Napsal: 21 bře 2013, 09:36
od Davy
Jelikoz mam na muj vkus prilis hlucnej rozvod a prevodovku, tak jsem dospel k presvedceni ze potrebuju novy, ponekud otevrenejsi laufy. To neni problem. Flexa, COcko a uz to jede

Ale kdyz uz se s tim svaruju, tak by to chtelo nejakou rozumnou povrchovku. Zarovej zinek tezko, moje svary rozhodne nejsou bez bublinek. Galvanickej zinek mi neudelaj, pac jako polotovar jsem pouzil jety laufy, zasvinilo by jim to lazne. Chrom to samy. Sopovani hlinikem by bylo fajn, ale musi se to prelakovat vypalovackou a ja nemam kde tak velkou vec vypalit. Stribrenku na kamna nechci, nema antikorozni ochranu. Nejakou zinkovou barvu mozna, ale s tim nemam zkusenosti. Mozna Komaxit, ale ten by hlavne v predni casti laufu asi zezloutnul. Nezkousel to nekdo? Nejakej jinej tip? Nejlepsi by byl nejakej naterovej system, kterej nepotrebuje vypalovani a snese aspon cca 250 stupnu.
Re: lak na vejfuk
Napsal: 21 bře 2013, 10:06
od Dneprstein
Komaxit určitě ne. Komaxit se vypaluje na nějakých 220 - 250°C a výfuk má víc (teda na začátku). Šopovat hliníkem to lze i bez povrchovky, pokud se člověk smíří s tím, že povrch zajde. Ideální je našopovat a do toho natřít nějakou žáruvzdornou barvu, ta se do hliníku pěkně vpije a drží. Jinak určitě nejlepší by byl smalt, ale tam asi bude problém s přípravou povrchu, respektive s tim, že to není nový a čistý. Jinak je smalt každopádně drahej a je nemožný ho opravit. Jinak s žáruvzdornejma barvama je problém. Většinou je nutný je vypálit, což je u výfuku celkem problém ho někam nacpat. A na přímo motorce se tlumič až do konce nikdy zas tak neohřeje... Já kolena nechal šopovat, přes to černou žáruvzdorku a časem to zašlo do takový indiferentní kovově šedo-hnědý barvy. Tlumiče jsem vzal jen na rychlovku štětcem, přímo přes ty zbytky chromu co byly pod tím a celkem to drželo (vzhled jsem ale moc neřešil, celý výfuky jsou křivý až hrůza). Loni jsem to ale v dobré víře přebrousil a přestříkal žáruvzdornou "kovářskou" byrvou, ale ouha. Na začátku tlumiče se to celý odfouklo, popraskalo, oloupalo. A to by přitom měla vydržet 500°C...