Stránka 1 z 1

Upevnění diferenciálu k zadní vidlici

Napsal: 26 zář 2011, 14:39
od Karlos
Ahoj,
prosím o radu, jakými šrouby nebo štefty má být připevněn ke kyvné vidlici diferenciál s náhonem na side? Jedná se mi o ty čtyři šrouby/štefty které prochází obloukem vidlice a celým složením diferenciálu. Nějak jsem to v katalogu ND nemohl najít. Našel jsem pouze rozkreslené ty dva zbývající štefty do otvorů kde není vidlice. Měl jsem tam asi neoriginální štefty které byly moc dlouhé a asi vyrobené z nějaké závitové tyče. Nevím zda-li tam patří šteft nebo šroub a jak dlouhý, pevný a jaký závit.

Moc děkuji za odpovědi.

Jdu akorát sesadit 90 jehliček a 29 válečků do ložiska unašeče. Doufám že jsem nějaké nepostrácel. Asi to bude pakárna, nemáte na to nějaký fígl?? :-)

Díky

Karlos

Re: Upevnění diferenciálu k zadní vidlici

Napsal: 26 zář 2011, 15:55
od Ludva
Jdu akorát sesadit 90 jehliček a 29 válečků do ložiska unašeče. Doufám že jsem nějaké nepostrácel. Asi to bude pakárna, nemáte na to nějaký fígl??
Ahoj.Přeju ti hodně štěstí a trpělivosti.Z fíglů mě napadá jenom vazelína :-).Ale vzpomínám si,že tady na fóru jsou někde nějaké fotky kde si ten dotyčný pomáhal obtočením provázku okolo válečků.

Re: Upevnění diferenciálu k zadní vidlici

Napsal: 28 zář 2011, 07:57
od Karlos
Ahoj, včera jsem diferenciál úspěšně sesadil. Ideální je ložisková vazelína, pěkná viskozita a nalepené jehličky pěkně drží. Vše šlo docela dobře ale úspěch byl až na druhý pokus. Poprvé jsem při nasazování uvolnil jeden váleček. Bylo hned vidět že soukolí nesedí jak má. Následně jsem musel znova vše vyndat ale jehličky naštěstí držely na unašeči jak přikované. Vrátil jsem vypadlý váleček zpět do prstence. Válečky chce pěkně domačkat k sedlu prstence. Podruhé vše pěkně zapadlo. Nicméně nejistota tady byla tak jsem opatrně opět celé soukolí vyndal a zkontroloval válečky. Už jsem s nimi nemanipuloval aby šlo vše opět dobře nasadit. Poslední sesazení nebylo problém, válečky už byly nastavené tak jak mají být. Zrovna při montáži mě napadlo a vzpomínal jsem jak to ti dělníci na montážních linkách dělali, jak to měli už nacvičené a tak.

Šrouby 4ks nesoucí diferenciál na zadní kyvce jsou metrické M8x75mm, stoupání klasické 1,25. Změřeno posuvkou a lérou na závity. Počítáno i s pružnou podložkou.

Karlos