Stránka 1 z 1

Výbrus motoru Dněpr K750M

Napsal: 09 črc 2016, 14:01
od Jiří
Dobrý den,

mám dotaz ohledně motoru Dněpr K750M SV. Mám vybroušené válce, nové písty (ruské), kroužky, čepy. Levý válec je v pořádku, chladný i po delším běhu, ale pravý se už po krátké době hřeje a potom se ''zatáhne''. Zkoušel jsem i předat trochu oleje do benzinu. Neměl jste někdo podobný problém? Nemáte někdo tip? Děkuji

Re: Výbrus motoru Dněpr K750M

Napsal: 09 črc 2016, 14:57
od bobanbob
mě se teda nezatáh nikdy ale začal jakoby mlátit rozpálený jak prase .
u mě to bylo debilem mezi karburátorem šroubovákem a svíčkou :D
měl jsem pravej chudej jako kráva a přehříval se až moc.
seřídit to nešlo k- 302 co jsem tam měl stály za ho----. koupil jsem jiný a hodně se to zlepšilo . pak jsem kopil karby nový pz 28 a je uplnej pokoj.
za normálního počasí mě to nedálo . až když byly ty lonský vedra :D
jo a olej do benzínu dávám při každým tankování ale jen malýho panáka oleje co mám v motoru na nádrž .jestly to něčemu prospěje nevím kdysi mě to někdo poradil tak to tak dělám

Re: Výbrus motoru Dněpr K750M

Napsal: 09 črc 2016, 17:32
od Honda Wanderer
Po zkušenostech považuji přidávání oleje do benzínu jako nezbytnost. U těchhle starejch strojů s dnešním "benzínem" to ničemu neuškodí a může hodně pomoct. Mažu cca 1:50 Jinak to chce zkontrolovat seřízení karburátorů, aby byla stejně. A jinak taky jsem zápasil s tím, že se to přidíralo, přidal jsem na bohatosti směsi a bylo to výrazně lepší.

Re: Výbrus motoru Dněpr K750M

Napsal: 09 črc 2016, 20:11
od fapeko
Ano jak píšou kluci problém bude v karbecích doporučuji PZ28 +seřídít na šedočernou barvu svíčky vice zde můj návod http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=1354#p11968
Ty ruské písty jsou strašné zmetky a pokud se tam neudělá alespon vůle při výbrusu 0,10mm ,tak se to přidíra
Mám dobré zkušenosti z Allmontama u kterých stačí udělat vůli při výbrusu 0,07mm a žádný problém.Do všech generálkovaných motorů přidávám do benzínu M2T 1:50+ do oleje přísadu na zvýšení viskozity oleje a no problémo i při +35C a surovým motorem s kterým jsem jel 200km na sraz .