Stránka 1 z 1
Pulbubny M72
Napsal: 28 zář 2015, 14:19
od fapeko
Ahoj,nevíte kde nebo kdo by byl schopen mi zanýtovat 2ks bubnu s tím unášečem??
Re: Pulbubny M72
Napsal: 28 zář 2015, 14:33
od buchtic
zkusil bych se zeptat někde kde dělají brzdové obložení nebo spojky
Re: Pulbubny M72
Napsal: 28 zář 2015, 19:15
od fapeko
No problém je v tom ,že tam musí být ocelové nýty a za studena je asi nikdo není schopen roznýtovat

Re: Pulbubny M72
Napsal: 28 zář 2015, 21:30
od hipik634-750
no jak myslis, ze to delaj rusaci, proste vemou kladivo a nejaky pseudopripravek a mlati do toho dokud to neni roztemovany. to urcite zvladnes v garazi
Re: Pulbubny M72
Napsal: 29 zář 2015, 08:14
od bmw730
Doma bych to roznýtovat nezkoušel. Chce to kováře, nýty se někdy musí popustit aby šly roznýtovat.
Re: Pulbubny M72
Napsal: 25 říj 2015, 08:01
od Honda Wanderer
Mě to dělali kdysi chlapi v práci. Není to zase taková věda. Chce to utahovák, hlavičkář a autogen. Vždycky trochu nahřát a hned začít bušit. Líp se to dělá ve dvou. Myslím, že bys to zvládnul.
Re: Pulbubny M72
Napsal: 25 říj 2015, 16:41
od Mirek
Ocelové nýty jsou vyrobeny z materiálu který jde nýtovat za studena. Ohřívají se jenom nýty většího průměru a nebo jeli třeba tam kde se počítá se stažení nýtu stydnutím. V tomto případu stačí nýtovat za studena. Utahování nýtu se dělá tím, že se vyvrtá do železné tyčky otvor kde volně jde vsunout nýt. Nýt se vloží do otvoru a utahovákem se usadí nýtované materiály na sebe. Hlavička nýtu stačí opřít o pevný mat. Nýtuje se tak, aby roztemovaná část nýtu nebyla placatější než je průměr nýtu. Na to se dá použít i hlavičník, to je ocelová tyčka s půlkulatým otvorem , která vytvoří druhou hlavu. Nýtovat proti sobě, ze začátku nedotahovat nýty. A hlavně, velkými ranami vyrážíme, malými nýtujeme.