programovani TCIP 4 na Dněpr
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Re: programovani TCIP 4 na Dněpr
Děkuji Dneprsteine, přesně tohle jsem asi chtěl slyšet..nehledat to jinde,ale věřit, že závada je v té krabici. Teď má P.Kučera teda dovolenou, ale hned potom objednám kontaktko.
Dněpr MT 11
- Davy
- Příspěvky: 813
- Registrován: 20 črc 2012, 09:23
- Bydliště: Lovosice a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: programovani TCIP 4 na Dněpr
To vypada na tvarovaci vstup z toho snimace. Z nej jde ostrej impuls na obe strany a pak par drobnejch zakmitu. Pokud to vstupni komparator a filtr nevycisti, tak ridici jednotka dostane dva pulsy blizko za sebou a vyhodnoti to jako hodne vysoky otacky. Tot moje hypoteza. Duvod muze bejt treba nejaka prostrelena kapacita.
Jinak, vapacky snimace SN01 neodchazej. Je to jen indukcni cidlo a neni nijak zatezovany, nema proc odejit. Jedinej problem kterej s nima je je uklepanej dratek. To panove nejak nedomysleli, vytahnout slabej dratek z plastovyho krytu bez pruchodky v prostredi s pomerne silnejma vibracema.
Jinak, vapacky snimace SN01 neodchazej. Je to jen indukcni cidlo a neni nijak zatezovany, nema proc odejit. Jedinej problem kterej s nima je je uklepanej dratek. To panove nejak nedomysleli, vytahnout slabej dratek z plastovyho krytu bez pruchodky v prostredi s pomerne silnejma vibracema.
Davy
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Dněpr MT11 r.v.2001
davidovo.hys.cz
Re: programovani TCIP 4 na Dněpr
No takže by to byla stejně ta jednotka.. No do konce týdne snad dojde to kladívko, tak to zkusím vyměnit a dám vědět.
Dněpr MT 11
Re: programovani TCIP 4 na Dněpr
Tak to vážně byla jednotka.. Nainstaloval jsem kladívko a jede..akorád mi moc nejde doladit předstih ve vyšších otáčkách..ale to nějak vyřeším..
Děkuji všem za rady a postřehy!
Děkuji všem za rady a postřehy!
Dněpr MT 11
- Pavel Kučera
- Příspěvky: 132
- Registrován: 16 úno 2011, 11:12
- Kontaktovat uživatele:
Re: programovani TCIP 4 na Dněpr
Dobrý den,
předpokládám, že je zapalování od nás, takže je to jednoduché. Na přiloženém CD/DVD je soubor "Dněpr v80.ign". Stačí spustit program na ladění zapalování, v menu "Soubor" - "Otevřít" najít tento soubor na disku a otevřít. Tímto se přepíše veškeré nastavení v programu na "tovární". Potom je potřeba toto nastavení nahrát do jednotky (tlačítko "Programovat" ve druhém řádku shora) a vyzkoušet.
Pokud by ani potom zapalování nefungovalo, jak má, doporučuji odeslat s průvodním dopisem do Ignitechu (http://www.ignitech.cz). Pošlete jim pro kontrolu i čidlo a nejlépe i zapalovací cívku. Zjistí příčinu, případně opraví. V sezóně trvá oprava o něco déle. Cena za opravu bývá kolem 500 Kč. Problém u zapalování může způsobovat vadné dobíjení/přebíjení a ježdění s "mrtvou" baterií. Je to elektronika a je potřeba respektovat určitá pravidla.
Vzdálenost čidla od výstupku na kotoučku: 0,5 až 0,8 mm
předpokládám, že je zapalování od nás, takže je to jednoduché. Na přiloženém CD/DVD je soubor "Dněpr v80.ign". Stačí spustit program na ladění zapalování, v menu "Soubor" - "Otevřít" najít tento soubor na disku a otevřít. Tímto se přepíše veškeré nastavení v programu na "tovární". Potom je potřeba toto nastavení nahrát do jednotky (tlačítko "Programovat" ve druhém řádku shora) a vyzkoušet.
Pokud by ani potom zapalování nefungovalo, jak má, doporučuji odeslat s průvodním dopisem do Ignitechu (http://www.ignitech.cz). Pošlete jim pro kontrolu i čidlo a nejlépe i zapalovací cívku. Zjistí příčinu, případně opraví. V sezóně trvá oprava o něco déle. Cena za opravu bývá kolem 500 Kč. Problém u zapalování může způsobovat vadné dobíjení/přebíjení a ježdění s "mrtvou" baterií. Je to elektronika a je potřeba respektovat určitá pravidla.
Vzdálenost čidla od výstupku na kotoučku: 0,5 až 0,8 mm
SovMotCentr | Pavel Kučera
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Rozhraní 75 | 569 03 Rozhraní | Česká republika
tel.: +420 461 723 746 (Po - Pá: 8.00 - 12.00 13.00 - 17.00 hod)
e: info@ural.cz | w: www.ural.cz | fb: MotocyklyUral
Re: programovani TCIP 4 na Dněpr
Dobrý den,
ano dokonce jsem Vám ohledně toho psal i email. Jednotku už jsem odeslal do Ignitechu, od té doby jsem poslal panu Krejzlovi už 5 emailů, ale žádná odpověď, takže čekám..čekám..
Teď už to bohužel nezkusím, doufám, že to bude nějaká hloupost..a ano bylo to asi špatným dobíjením. Ve stejné chvíli odešel alternátor i zapalování.
Děkuji za Vaše rady
ano dokonce jsem Vám ohledně toho psal i email. Jednotku už jsem odeslal do Ignitechu, od té doby jsem poslal panu Krejzlovi už 5 emailů, ale žádná odpověď, takže čekám..čekám..
Děkuji za Vaše rady
Dněpr MT 11