kříž kardanu ural 750

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Uživatelský avatar
hipik634-750
Příspěvky: 1017
Registrován: 30 čer 2012, 16:39
Bydliště: Usti nad Labem

Re: kříž kardanu ural 750

Nový příspěvek od hipik634-750 »

fapeko píše:
hipik634-750 píše:no, teorie je to pekna ... akoratze ten kolik je tak o 5 mm mensi. a bavi me, jak ho tam zaklepava kladivem, u me jde naprosto volně. pohopil jsem z videa spravne, ze diry nemaji byt souosé ale vyosené o 1mm ? moc mu nerozumim .. :)
No já to dával s mírným přesahem , at to tlačí do těch vymez. podložek a ten klín si vyrob , protože mi taky nepasoval ten nově koupený , klín opravdu musíš nabít kladivem at tam dobře drží a časem se nevymačká.
treba z m8 imbusu?
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: kříž kardanu ural 750

Nový příspěvek od fapeko »

To je zbytečně moc tvrdé dle mého, ikdyž něco kvalitnějšího na té motorce musí být :D
Ten origo klín je pěkné bláto(jako vše ) někde se mi doma myslím ještě válí
Nevím jestli to není záměr ,že je takový měký
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: kříž kardanu ural 750

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

Klíny, pera, kolíky apod. by měly být vždycky z trochu horšího materiálu než hřídel. Protože vždycky je jednodušší vyměnit vymačkaný klín než vymačkanou hřídel. ;)
Don't give in without the fight!
Odpovědět