Výbrus motoru Dněpr K750M

Řešíte problém? Jak na to?
Pravidla fóra
Technické záležitosti Dněprů, Uralů, Káček a eMek.
Jiří

Výbrus motoru Dněpr K750M

Nový příspěvek od Jiří »

Dobrý den,

mám dotaz ohledně motoru Dněpr K750M SV. Mám vybroušené válce, nové písty (ruské), kroužky, čepy. Levý válec je v pořádku, chladný i po delším běhu, ale pravý se už po krátké době hřeje a potom se ''zatáhne''. Zkoušel jsem i předat trochu oleje do benzinu. Neměl jste někdo podobný problém? Nemáte někdo tip? Děkuji
Uživatelský avatar
bobanbob
Příspěvky: 251
Registrován: 28 led 2011, 23:09
Bydliště: Okres Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Výbrus motoru Dněpr K750M

Nový příspěvek od bobanbob »

mě se teda nezatáh nikdy ale začal jakoby mlátit rozpálený jak prase .
u mě to bylo debilem mezi karburátorem šroubovákem a svíčkou :D
měl jsem pravej chudej jako kráva a přehříval se až moc.
seřídit to nešlo k- 302 co jsem tam měl stály za ho----. koupil jsem jiný a hodně se to zlepšilo . pak jsem kopil karby nový pz 28 a je uplnej pokoj.
za normálního počasí mě to nedálo . až když byly ty lonský vedra :D
jo a olej do benzínu dávám při každým tankování ale jen malýho panáka oleje co mám v motoru na nádrž .jestly to něčemu prospěje nevím kdysi mě to někdo poradil tak to tak dělám
Uživatelský avatar
Honda Wanderer
Příspěvky: 391
Registrován: 21 zář 2011, 07:55
Bydliště: kde končej brambory a začíná víno

Re: Výbrus motoru Dněpr K750M

Nový příspěvek od Honda Wanderer »

Po zkušenostech považuji přidávání oleje do benzínu jako nezbytnost. U těchhle starejch strojů s dnešním "benzínem" to ničemu neuškodí a může hodně pomoct. Mažu cca 1:50 Jinak to chce zkontrolovat seřízení karburátorů, aby byla stejně. A jinak taky jsem zápasil s tím, že se to přidíralo, přidal jsem na bohatosti směsi a bylo to výrazně lepší.
Don't give in without the fight!
Uživatelský avatar
fapeko
Příspěvky: 1262
Registrován: 19 zář 2011, 15:41
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Výbrus motoru Dněpr K750M

Nový příspěvek od fapeko »

Ano jak píšou kluci problém bude v karbecích doporučuji PZ28 +seřídít na šedočernou barvu svíčky vice zde můj návod http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t=1354#p11968
Ty ruské písty jsou strašné zmetky a pokud se tam neudělá alespon vůle při výbrusu 0,10mm ,tak se to přidíra
Mám dobré zkušenosti z Allmontama u kterých stačí udělat vůli při výbrusu 0,07mm a žádný problém.Do všech generálkovaných motorů přidávám do benzínu M2T 1:50+ do oleje přísadu na zvýšení viskozity oleje a no problémo i při +35C a surovým motorem s kterým jsem jel 200km na sraz .
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Odpovědět