Stránka 1 z 2

Jakou moto se-sajdou,zpátečka

Napsal: 26 bře 2013, 14:26
od comfor
o

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 26 bře 2013, 15:20
od fapeko

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 26 bře 2013, 15:33
od comfor
Zatím si musím ujasnit který model,nevim jestli Ural nebo dněp,kolik stojí Véčka ?

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 26 bře 2013, 15:54
od Muf
s temato financnima moznostma na urala tezko dosahnes, takze zbyva dnepr MT 12 (750 SV) nebo MT 16 (650 OHV) to uz zalezi jakej motor chces aby to melo.

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 26 bře 2013, 15:58
od fapeko
Je to tady už vše snad 100x popsané , stačí jen číst forum a jestli Dněpr nebo Ural dle mého to jsou všechno stejné "šroty"(obrazně řečeno) krom posledních ročníku výroby. Všude tě čeká za ty peníze kompletní GO.Pokud nejsi manuálně a technický zručný tak to budeš mít s tím strojem těžký.Soustruh a fréza bude často potřeba :lol:

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 26 bře 2013, 16:31
od comfor
Psal sem do 30 ceti kupní cena k renovaci(zbytek dát do renovace),soustruh,fréza,CO2+Tig mám k dispozici

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 26 bře 2013, 16:47
od Benďa
Slyšel jsem že snad má být od nového roku jednotná cena za veteránské testace. Údajně to má být 1500 kč, prej je to kvůli tomu že si z toho některé kluby udělali byznys tak se někdo rozhodnul je strouhnout a zavést jednotnou cenu. Neslyšel o tom někdo?

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 11:26
od comfor
A co MT 10 ? k němu spasovat kardan na sajdu

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 12:55
od fapeko
Kardanka new cca 30 000 kc,uz to tady bylo psano. Vem tu motorku z toho inzeratu a mas tam vse oc zadas

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 16:25
od comfor
Už vidim jak já bych kupoval fungl kardan,když teď převařuju laufy k motce abych nemusel dávat za 5 nový :lol:

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 19:01
od Michal
Ural se dělal s náhonem až někdy od roku 95 a rozhodně se nedá sehnat za 30.
Žádný stroj s papírama jsem neviděl do 30, takže v úvahu připadají pouze stroje do r.v. zhruba 80, aby to šlo přihlásit na véčka. S náhonem sajdy je z té doby: MV750, MT12, možná první ročníky MT16 a možná první MV650. Všechno z Kijeva a stejná kvalita.
Rozdíly jsou jednoduché: vojenské MV mají klasický vzhled jako K750, MT mají "modernější" vzhled. MV750 a MT12 mají motor SV, MT16 a MV650 mají motor OHV. Motor OHV je výkonnější a když ho někdo umí dát do perfektního stavu (opakuji "umí", nestačí vyměnit staré díly za nové), měl by mít delší životnost do generálky. Z pohledu kupujícího jsou to ale oboje stejné nekvalitní šroty.
Za mě doporučuji vybírat podle oka. Ať koupíte z tohohle cokoliv, buďto vás to vyučí dobrým mechanikem, nebo vás to zlomí a v zoufalství to prodáte.

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 19:34
od comfor
to jako nikdo si nedal kardan na sajdu když tam nebyl z výroby na sajdu ?

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 19:46
od fapeko
comfor píše:to jako nikdo si nedal kardan na sajdu když tam nebyl z výroby na sajdu ?
Jo dal třeba Drumbas , zeptej se ho kolik ho to vyšlo ta kardanka na side a hned pochopíš

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 27 bře 2013, 20:30
od rohlik
comfor píše:to jako nikdo si nedal kardan na sajdu když tam nebyl z výroby na sajdu ?
No ja předělával Mt 11 na Mt 16 a komplet celá sada ( zadní vidle, diferák, rám sajdy s kyvkou a reduktorem, poloosa, pakny na obě kola, všechny gumy a silenbloky) vše nové z rozebrané uloženky přímo z Kijeva dovezl pán z Nymburka za 15000 kč. Bral to ještě potom kamarád a ten to prodal Dněprakovi, je to teda už asi 4 roky.

Re: Jakou moto se-sajdou,zpátečka+náhon na sajdu

Napsal: 28 bře 2013, 06:39
od drumbas
ja sem koupil k 750 a chtěl jsem i s nahonem
ten manik co mě to shaněl mi dodal všecky dily co jsem potřeboval
složil sem to a projel ale rozsekal se mi při prvni jizdě *diferenciál* takže oprava cca 4000kč to už mě naštvalo
pak sem to cele rozebral zgeneralkoval nalakoval a složil
dnes už vim že moto s *diferenciál* je lepši pro jizdu ale neni to nutnosti
dneska už bych od toho upustil
jinač co sem daval navic abych měl hnanou side asy 10000navic
stači uplně moto bez pokud s tim nechceš dělat cross