Stránka 1 z 4

Dněpr K 750

Napsal: 06 říj 2012, 22:35
od Chmel
Dobrý den, tento ruský stroj mě úplně uchvátil a mám už i něco vyhlídlého. Chtěl bych se proto zeptat na co si mám dát pozor při pořizování? Nechci koupit něco do čeho se bude muset nasypat ranec hned ze začátku jen aby to jelo :lol: A jaký je rozdíml mezi Dněprem 650 a 750 slyšel jsem, že 750 je spolehlivější, ale nevím čemu věřit. :? Předem děkuji za rady a postřehy (prosím o schovívavost k nováčkovi, rusa jsem ještě nesedlal :oops: )

Re: Dněpr K 750

Napsal: 07 říj 2012, 08:43
od hipik634-750
musis slyset motor, bud mlati, nebo nemlati. kdyz mlati, pujde asi na vybrus a klika bude taky mrtva, tj. 5k . no pak vule v osach, funkcnost brzd, draty v kolech, prevodovka v záteži, jestli jde radit a nevyskakujou kvalty. vule v rizeni. nastavitelnost soubehu sajdy

Re: Dněpr K 750

Napsal: 07 říj 2012, 12:13
od fapeko
Pokud si zakoupiš něco dovezeného přímo z venku tak to je většinou šrot ,pokud koupíš něco co už bylo u nás ježděno tak to vypadá ve slušném stavu.Doporučuji ti oslov tady někoho z fora a z tvého blízkeho okolí kde bydlíš at se jde podívat s tebou na to.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 07 říj 2012, 12:57
od Michal
Rozhodně si vem sebou nějakého člověka, který má s těmito stroji několikaleté zkušenosti, ať nekoupíš něco jako Hipík :-)
Bez zkušeností nepoznáš co je správně a co už ne. S originalitou dílů důležitou pro veteránské papírování zrovna tak.
Většina dovezených a prodávaných strojů jsou hrozný bastly, po technické stránce vraky zralé na generálku všeho. Vybírej dlouho, času máš dost.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 07 říj 2012, 13:07
od Chmel
Děkuji za rady. Nachází se někdo zkušený z okolí Zlína? :D

Re: Dněpr K 750

Napsal: 07 říj 2012, 17:33
od fapeko
No vše záleží za kolik to koupíš. Já taky koupil vraka za pár kaček a hned mi bylo řečeno kolik mě bude stát oprava .
A já jsem takový že co si neudělám sám tak tomu nevěřím , ale záleží na tvé manuální zručnosti a přístupu k různým obráběcím strojům a podle toho si musíš spočitat za kolik koupíš a za kolik opravíš.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 09 říj 2012, 19:10
od Chmel
Mám k dispozici max. 50 000, dá se za to pořídit stroj ve slušném stavu bez nutnosti okamžitých investic?

Re: Dněpr K 750

Napsal: 09 říj 2012, 19:55
od Davy
s papirama, nebo pocitas s veckama? Se sajdou, nebo solo? Jsi si jistej tim kackem? Je to prece jen SVcko, technicky sto let za opicema, novejsi OHV jen devadesat ;)
Pekny kacko bez papiru do padesati myslim sezenes v pohode. S papirama asi nesezenes vubec.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 09 říj 2012, 20:11
od Dneprstein
No, Káčko možná technicky sto let za opicema je, ale dokonce ještě starší eMka dala teď na podzimnim srazu na pr... mnohem modernějšim Dněprům právě díky tomu spoďáku. Měl jsem tu čest se vést v sajdě... ;)

Re: Dněpr K 750

Napsal: 09 říj 2012, 20:25
od Davy
Zasadni otazka je jestli to ma bejt veteran, nebo motorka na jezdeni.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 09 říj 2012, 22:09
od Dneprstein
Tak zrovna ta eMka kde jsem dělal kulometčíka veteránský čísla má. Nicméně majitel jí nijak závratně nešetří a normálně s ní jezdí...

Re: Dněpr K 750

Napsal: 10 říj 2012, 07:11
od matbiker
Můj názor je, že za 50t to může být dobrý stroj, ale rozhodně ne na bílých číslech.....

Re: Dněpr K 750

Napsal: 10 říj 2012, 20:08
od Chmel
Zdar chtěl bych to na normální ježdění, upřednostňuji sólo. Víc bych to chtěl na normálních značkách než na veteránech. Ono K 750 se mi líbí asi nejvíc ale klidně poraďtě co je spolehlivější, dostupnější.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 11 říj 2012, 08:35
od Davy
Dostupnejsi na bilejch znackach je novejsi OHVcko, ale se solovkou s papirama budes mit problem. Na jezdeni bych preferoval OHVcko, protoze i u nej je dlouhodoba cestovni rychlost dost zoufala, natoz u SVcka. Ale zas je jezdeni a jezdeni. Pokud chces bublat s paradni masinou kolem komina po silnicich treti tridy, tak by kacko bylo lepsi, pac, co si budem povidat, je hezci :) Ale na normalnich znackach prakticky nemas sanci.
Nejvhodnejsi by asi bylo sehnat solo Dnepra OHVcko s olejovym filtrem, co ma treba Michal, pokud to ma bejt na jezdeni. Ale to bys musel mit stesti jak svina.

Re: Dněpr K 750

Napsal: 11 říj 2012, 10:17
od Michal
Nejlepší je sehnat cokoliv s normálníma papírama na sólovku nebo sajdu, podle toho zda chceš jezdit po dvou nebo třech kolech. Díky papírům můžeš normálně jezdit a nedoprošovat se nějakých veteránistů, co si na tvé motorce budou realizovat svoji představu jak má vypadat kde který šroubek.
Co si z toho pak postavíš, je každému buřt. Na STK je zajímá jen počet kol a číslo rámu. Jestli si do toho dáš SV motor a plechařinu z Káčka nebo eMky, je jen na tobě.

Bílý značky jsem viděl jen na OHV Dněprech a na pár eMkách, co je maj ještě po Lidových Milicích. Na Káčku jsem bílé značky ještě nikdy neviděl, to ale neznamená, že neexistují. V 90-tých letech se dalo individuálně dostat na papíry ledacos. Sehnat tedy SV s normálníma papírama by vyžadovalo obrovské štěstí a těžko by bylo za tuto cenu. Dněpry MT11 s papírama jsou nesrovnatelně dostupnější.