Stránka 1 z 3

Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 01 lis 2015, 21:47
od Ciza
Zdravím příznivce motocyklů s postranním vozíkem, jsem tu nový a už několik let přešlapuji o kolo koupě tohoto motorkářského mastodonta. Došlo na rozhodnutí (chtěl bych MT16) mám několik typů v DE a narazil jsem na problém.
Mám vozík plaťák a nikde jsem nenašel rozchod kol motorka/přívěsný vozík a tím pádem si nejsem jistý zdali se mi na vozejk vejde, či ne.
Rozměr plata mého vozíku 2500x1500mm, typovaný na převoz motocyklů.

Předem děkuji za info Petr

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 01 lis 2015, 22:26
od Aci
Ahoj, vitej.

Neco malo o sirce motorky najdes v mym vstupnim tematu na konci prvni strany a dal.

http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=6&t=1603

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 02 lis 2015, 20:26
od Boldrik-1945
Tak sem ti to poměřil na mojém káčku a je to 120cm

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 08:43
od Ciza
Boldrik díky za info, to se mi na plaťák vejde. Mám plato na převoz tří motorek.
Jinak mám vyhlídnutého tohoto
http://ww3.autoscout24.de/classified/27 ... asrc=st|as
jednám o ceně má to differencial z jiné moto, ale díly na zpětnou přestavbu k tomu má, teda krom toho diffaráku, ale ten jsem našel na Alegru.

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 09:52
od Davy
Tu cenu stahni minimalne na polovinu. I tak to bude hodne drahy.

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 11:27
od Ciza
Davy - byl ochotněj jednat o slevě 1000Eur, je to na normálních značkách s platnou STK

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 13:15
od Davy
Ciza píše:Davy - byl ochotněj jednat o slevě 1000Eur, je to na normálních značkách s platnou STK
To je neco pres 80 000,-. To je za Dnepra, byt pekne nalakovanyho, hrozne moc. Cesky papiry koupis za dvacku. Moc jich neni, ale obcas jsou a motorku za 25. Kdyz peknou, tak dejme tomu za 40.
Za ty 4000 euro bys moch pri trose snahy sehnat starsi Ural 750.

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 13:18
od Davy

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 14:09
od Ciza
Chtěl jsem určitý typ MT16 s hnanou sajdou a mladší než rok 1990 a na bílých značkách a těch se moc nikde nepohybuje intenzivně po nich pátrám už půl roku a koupit papíry beru až krajní možnost na kterou nejsem moc stavěnej.
Proto jsem byl ochotnej si i připlatit, aby to bylo vše ok .

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 15:42
od Michal
Diferenciál tomu hlavně zcela chybí, je tam k němu jen vidlice v krabici. Za tuhle cenu by to muselo mít určitě dva perfektně funkční a s uzávěrkou. Jelikož je to drahý a problematický díl. Místo toho to má jen bezcenný jednokolkový hlavní převod. Zbastlená ošklivá světla a výfuky jsou už jen drobnost.
Tenhle kus považuji za nejnevýhodnější možnost pořízení MT16. Ale kdo chce kam...

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 19:34
od Ciza
Jo jo lidi máte pravdu dneska mi od Němce přišli další fotky a je toho na motorce zbastleno více a tak hledám dále . Nechci zase koupit za každou cenu.

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 21:24
od host
Ta firma "papíry Vojtěch Hlásný" je dost provařená. Nějak mám tohle jméno podvedome zafixované jako NEBRAT. Konkretnosti jsou kdesi k veřejnému dohledání.
Jinak ta moto je podle fotek realne tak za max třetinu vyvolávací ceny. Nutno počítat s dalšími investicemi financí i práce. U Dnepra vždycky, zvlášť když si ho neuděláš sám.

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 03 lis 2015, 22:04
od Ciza
S trvalou rekonvalescenční prací vzhledem k výrobnímu zpracování Ruského/Ukrajinského motocyklu počítám. Dílnu mám na to snad zařízenou a ruce snad levý také nemám ;-) Člověka ale vždy něco překvapí. Měl jsem vyhlídnutý jeden kousek z Ural klubu DE, ale než jsem se rozkoukal byl fuč.

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 04 lis 2015, 11:14
od fapeko
Vše co jsi doted věděl o motorkách můžeš zapomenout ,protože rusky stroj je složitá konstrukce kterou nikdy nikdo nepochopí :lol: :D
04_05.jpg

Re: Koupě a převoz Dněpra

Napsal: 04 lis 2015, 13:53
od Ciza
JO JO ten úvod mě pobavil, ale myslím si že i tak to člověka nepřepravý na realitu, ale co se dá dělat, Kdysi jsem přestavoval doma Čínskou 4kolku a ta je na tom počítám stejně hodina jízdy v terénu = mnoho hodin v dílně ;-)

Ale když už píšu, mám dotaz co doporučují ostřílení jezdci na těchto nejednoduchých strojích, vzít novější stroj v zdánlivě lepším stavu a nebo jít do staršího, za předpokladu hnané sajdy a bílých SPZ.
Na proti tomu co jsem poptával na začátku, tak třeba toto
http://www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motoc ... 29763.html
Chlapy poraďte, neb na to koukám nerealistickým pohledem toho co je natěšen na koupi ;-)