Stránka 1 z 1

NOVÝ MOTOR 750 SV

Napsal: 26 dub 2013, 09:08
od KOVROVEC5
Ahoj,
chci se podělit o zkušenost s novým motorem který koupil známý na burze v Brně a dovezl mi ho na kontrolu.
Při demontáži zjištěny tyto vady:
-těsnení pod vanou na jedné straně mimo šrouby,zapadlé dovnitř,šrouby volné
-v motoru nebyly viditelné špony,ale po umytí zbylo v lodně sposta jemných hliníkových pilinek
-klika šla velmi ztuha otáčet,hlavní ložiska vázla,zřejmě nepřesná výroba uložení pro ně,naštěstí pomohlo namontovat ložiska nová se specifikací C3
-víčko ložiska vačky jeden ze šroubů co ho drží natočen šikmo přes závit
-vačka hrubě nepřesná,rozdíl v odtrhu mezi válci 0,5 mm!!,z toho vyplývá ohromný rozdíl v předstihu mezi válci,měřeno
při sundaných hlavách,odstraněno obroušením vačky
-na levém válci stržený závit pro šroub hlavy
-na pravém ventily dost vyoseny proti zdvihátkům
Jinak je to v pořádku,válce a klika jinak dobré,písty stejně těžké.Namontovat to ale do motorky tak by byl brzy problém.
Máte někdo zkušenost s takovým novým motorem?Toto nesvědčí o žádné velké kontrole při výrobě!

Re: NOVÝ MOTOR 750 SV

Napsal: 03 kvě 2013, 04:35
od josef
Tak to je dobrý. Taky jsem byl na burze, který to byl stánek jen tak pro zajímavost? :-)

Re: NOVÝ MOTOR 750 SV

Napsal: 03 kvě 2013, 22:41
od serpico-3
Já tam byl taky a jsou 4 možnosti, buď to bylo u toho námořníka /má čepici ruského námořnictva/, nebo to byly Poláci, nebo Lotyši, popřípadě Čech, který má mnoho i nových věcí na ruské stroje..Tohle se táhne už od roku 1990 , dovezené stroje musely projít repasí, aby se mohly používat. Legenda o kusu elektrody na sváru přestříkaná barvou je pravdivá..

Re: NOVÝ MOTOR 750 SV

Napsal: 06 kvě 2013, 18:26
od KOVROVEC5
Motor zakoupen u poláka,takový vysoký hubený s velkou bílou dodávkou,jezdí sem snad na všehcny burzy.
Původně jsem motor domlouval tomu známému u Lotyšů,mám s nimi velice dobré vztahy již řadu let ale u nich
žáný motor k mání nebyl.No a ten člověk potřebuval motor rychle,sezona už začala.
Konzultoval jsem to ještě s lotyši po internetu a dle nich je to běžná věc.Praxe prý bývala taková že ve fabrice dobré díly šly do montáže nových moto a ty horší do prodeje jako náhradní...