Teplota válců
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Teplota válců
Ahoj všem, jsem tu nový a potřebuju radu: Už dlouho laboruju s karburátory na K 750, dnes tam mám ty čínský (PZ 28). Na jednom válci mám jehlu zcela dole a svíčka je furt dost černá a na levém přesný opak : jehla na hoře na maximum, ale chtělo by to ještě bohatší směs. Samozřejmě se to snažím doladit tím šroubem na bohatost směsi, ale nedaří se to (pěkně to tu popsal Frapeko)... Ten válec, kde je jehla nahoře se zatraceně hřeje a když jsem měřil tlak, tak má i větší kompresi (měřeno manometrem). Co s tím k čertu? může výše popsané být z důvodu rozdílných tlaků na válci! Já si to nemyslím, ale třeba s tím máte někdo jiný zkušenosti. Díky!
- hipik634-750
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 30 čer 2012, 16:39
- Bydliště: Usti nad Labem
Re: Teplota válců
ověř si plováky, jestli tam mas ty plastovy, tak je vyhod a dej puvodni mosazny. rozlepujou se a pak se to neda. bacha na otočené šoupátko
-------------
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
КM3 К-750М р.1967 Хиппр - уникальная передвижная мастерская
Jawa 634 boeing r.1973 Bojing
Jawa 559/18 sport r.1964 Bílá
Jawa 353 r. 1956 vráček
---
місцевий VIP
Re: Teplota válců
díky, to jsem již udělal, jsou tam mosazný, co netečou, otočený šoupě již mám za sebou, tím to není. Asi na tom karburátoru co je chudá směs zkusím dát větší trysku. teď je tam průměr 0,9 mm, zkusím 1,0 mm, ale je to prasárna...
Re: Teplota válců
Žádné jine trysky tam nebastli, udělej znova základní nastavení dle mého návodu http://uralforum.cz/viewtopic.php?f=8&t ... 968#p11968 Věř tomu že je problém ve špatném nastavení a seřízení těch karbecu
Dněpr moto servis Ostrava
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Opravy motocyklů M72,Dněpr,Ural
773035554
fapeko@seznam.cz
Re: Teplota válců
Zdar Frapeko! je to logický co píšeš, ale dělal jsem to stokrát a nic. Tam, kde je to chudý nepomůže ani to, že šroub bohatosti směsi je zašroubován skoro na doraz. Jak jsem to tak studoval, tak tím se omezuje přísun vzduchu z boku karbce a vzniká tím asi větší podtlak v sání karburátoru... Z jakých důvodů se může přehřívat válec?
Re: Teplota válců
Ahoj, osobně bych zkontroloval těsnost karburátorů na přírubě. Tohle vypadá na to, že si ten jeden někde přisává.
Re: Teplota válců
tak jsem dal na rad Frapeka a měl recht
. Sice na každým válci mám jehly v úplně jiný poloze, ale CITLIVÝM seřizováním šroubů na bohatost směsi se mi podařilo dosáhnout optimální bohatosti směsi na každém válci. Tam, kde to bylo chudý se již válec nehřeje jako před tím.
- Peterka
- Příspěvky: 76
- Registrován: 08 úno 2015, 14:17
- Bydliště: Plumlov a Hanušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota válců
Kecám , ve středu jsem si od Petra jeden odvezl a musím panu mistrovi , také poděkovat .
Dněpr 12 - r.v. 1983
Jawa 175 Special - r.v. 1938
Yamaha WR 450 F- r.v. 2008
Suzuki Intruder M1800 R2 - r.v. 2009
Aprilia Dorsoduro 1200 - r.v. 2011
Jawa 175 Special - r.v. 1938
Yamaha WR 450 F- r.v. 2008
Suzuki Intruder M1800 R2 - r.v. 2009
Aprilia Dorsoduro 1200 - r.v. 2011