Stránka 1 z 2
pomoc s identifikací
Napsal: 22 lis 2015, 17:59
od gruu
Ahoj kluci, o výkendu jsem se stal uplně náhodou majitelem dněpru k750

, zasvěcení mě snad neukamenujou uplně se v tom nevyznám jak je to s typy ,nemá náhon sajdy, štítek ani doklady 16let stál v jedné garáži a když jsem ho po 3 hodinách nastartoval tak jsem řekl že musí být můj,, proto se ptám zda mi poradíte co je to za typ a zhruba rok,případně zda má zpátečku (když zařadím tou páčkou na pravo tak jede dopředu tak nevím),motorka se zdá být originální a celkem zachovalá
má nějaké mouchy vůbec nebrzdí,blbě to staruje - nejde benzín do válců, nedobíjí, a startovací segment tak z půlky bezzubů ale ten zvuk a po ujetí 500metrů mě to uchvátilo
není tu někdo z jablonecka či liberecka s podobným strojem kde bych mohl čerpat rady a informace
http://gruu.rajce.idnes.cz/dnepr/
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 22 lis 2015, 18:43
od fapeko
Ahoj,vypadá to vše origo krom te převodovky a filtru vzduchu
Tady čerpej info
http://wildsovietboxer.lh.pl/index_pliki/Page338.htm
A tady
http://www.kolyaska.pl/k750.html
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 22 lis 2015, 18:55
od hipik634-750
zpatecka by se radila v prostoru za motorem u kardanove spojky u prevodovky je packa. bud mala bakelitova - v neutralu zaradis zpatecku, anebo velka leskla - to je jen manualni menic kvaltu misto slapani nohou. dobijeni je na dyl, nejdriv vyres ostatni. obvykle se zacina komplet rozebranim motoru a vycistenim vnitrku, overenim lozisek a stavu kliky a valcu a mazani. obvykle se to resi bud ruskym zpusobem, bud to jezdi dokud to jezdi, anebo poradne. nicmene ani poradne nezaruci, ze dycky dojedes

chvili si zajezdi a pak to rozeber. vycisti jen karburatory a nadrz a ventil nadrze a ono to uz pojede. dolej tam nejakej olej, nic s detergenty

M6A uplne staci. dopln olej v prevodovce a vzadu v prevodu, promaž hřídele mazničkama, vyměn duše. hod vyjezdenou baterku z auta do sajdy a muzes jezdit
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 22 lis 2015, 19:03
od Soptík
V první řadě tam je převodovka z Urala. U té nevím jestli zpátečku má či ne. To poradí Ti co mají starší Uraly. A pak záleží na délce rámu pro jakou převodovku je určený. Jsou dva typy. Dlouhý a krátký. Rozdíl je asi 3cm. Jinak vypadá kompletně.
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 09:26
od gruu
předem děkuji za odpovědi ,co jsem pochopil z těch polských odkazů
takže by to měl být dněpr K750 M rok 63-77,
6v elektroinstalace s - na kostru
ta převodovka - ať kvedlám jak chci jede dopředu
a ještě bych potřeboval poradit jak zjistím dlouhý a krátký rám nic konkrétního jsem zde nenašel
díky

Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 09:41
od Davy
jen poznamka na okraj: neni to Dnepr, ale KMZ K750. Nazev Dnepr se zacal pouzivat az s 650 OHV motorama.
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 09:44
od fapeko
Špatně jsi četl :
Motocykl wyposażony był w skrzynię biegów typu 6204 (bez biegu wstecznego). W porównaniu do późniejszych konstrukcji KMZ, rama była krótsza o około 6 cm (zależnie od modelu, do którego ją porównujemy) - długość od główki ramy do osi tylnego wahacza wynosiła 717,5 mm - dla przykładu ta sama odległość dla MT-9 wynosiła 776,4mm. Podobnie rzecz miała się z belką kardana - ta w K-750 miała długość 278 mm. (Stąd nowego typu amortyzatory często nie mieszczą się w ramie starego typu.)
Ale dle mého názoru tam máš krátký rám včetně starých typu zadních tlumiču
Máš krásnou v origo stavu motorku ,která se dnes už tak nevidí ,tak ji nezbastli ......bylo by ji škoda
Origo převodovku a filtr seženeš to není problém
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 09:56
od Soptík
Tady máš foto dlouhýho rámu. Pokud tam naměříš o cca 3cm míň tak máš krátký rám
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:10
od bert
Já si myslím že je to vidět na první pohled rozdíl rámu
a taky rozdíl umístění brzdového pedálu
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:21
od gruu
Soptík píše:Tady máš foto dlouhýho rámu. Pokud tam naměříš o cca 3cm míň tak máš krátký rám
tak jsem to měřil a vypadá to takhle,takže je to krátký rám a převodovku se zpátečkou jak jsem pochopil tam nedám

Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:27
od Soptík
I to jde. Ale je to už trochu bastlení a výměna hardispojky je dost pakárna.
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:39
od gruu
je složité tam vyměnit nakopávací segment a kde se dá případně koupit, zabírá to tak pod půlkou záběru startpáky tudíž to startuju tak hodinu než chytne
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:44
od Soptík
Primárně. Tuhle převodovku vyhoď a dej tam Káčkovou-eMkovou či MTéčkovou. Ta první nemá zpátečku a druhá ji má. Ta první tam patří a pasuje. Ta druhá je delší a musí se udělat úpravy.
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:54
od fapeko
Jak píše Soptík,tu převodovku vyhod a já ti pošlu zgenerálkovanou převodovku+filtr která tam má být a máš po problému.
Re: pomoc s identifikací
Napsal: 23 lis 2015, 19:58
od gruu
a kolik by mě to stálo- buď něžný,jsem náchylnej na infarkty