http://www.eurooldtimers.com/cze/histor ... tovka.html
Normalizační film z roku 1950
Pravidla fóra
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Přátelská diskuze o čemkoliv. Žádná tématická omezení.
Normalizační film z roku 1950
Docela zajímavý Normalizační film z roku 1950..
)
http://www.eurooldtimers.com/cze/histor ... tovka.html
http://www.eurooldtimers.com/cze/histor ... tovka.html
Ural M66 rv.1972
bez hnané sajdy.
bez hnané sajdy.
Re: Normalizační film z roku 1950
budovatelská klasika
jen by mě zajímali ty harici, tipuju zundapy, ví někdo co je to za motor?
Dněpr 11 solo/side
Re: Normalizační film z roku 1950
No ten film je boží. To nadšení mi trochu připomíná vyjížďky, srazy a společné přenášení či tlačení našich strojů vpřed
. Už se těším na letošní srazy. 
Re: Normalizační film z roku 1950
mňam !!!!
Re: Normalizační film z roku 1950
Díky!Jsem celkem blázen do starých filmů,ale tohle mi uniklo
Viděl jsem kousek,ale jelikož jsem furt v garáži a vrtám se v tom svým ingotu na kterým jsem se ještě nesvezl tak si to pustím o víkendu pěkně v klídku.A našel jsem to ještě na Uložto : http://www.ulozto.cz/hledej/?q=petistovka
Re: Normalizační film z roku 1950
Ahoj, Harici jsou vrchové pětistovky, předválečné BMW R-51, akorát tam mají takový kryt na válcích.. pro potřebu filmu 
M-72
Re: Normalizační film z roku 1950
Takže oprava: viděl jsem ten film už docela dávno a teď jsem si uvědomil, že ti Haryci.. pětistovka BMW R-51 to není, tu lze snadno identifikovat jiným širším blokem motoru z důvodu použití jiného rozvodu.(řetěz)
Nýbrž se jedná o předválečnou vrchovou šestistovku BMW R-66 , čili OHV. Podvozek je naprosto shodný s R-51, akorát motor je jiný. R-51 měla dvě vačkové hřídele, poháněné řetězy, kdežto výkonnější R-66 měla rozvod ozubenými koly rovněž jako R-61, R-71 a karter stejného typu jako a M-72, z něhož Emka vychází, přesněji R-71
Nýbrž se jedná o předválečnou vrchovou šestistovku BMW R-66 , čili OHV. Podvozek je naprosto shodný s R-51, akorát motor je jiný. R-51 měla dvě vačkové hřídele, poháněné řetězy, kdežto výkonnější R-66 měla rozvod ozubenými koly rovněž jako R-61, R-71 a karter stejného typu jako a M-72, z něhož Emka vychází, přesněji R-71
M-72